• Hi!

    In de hele HPserie wordt zo'n beetje het meeste verteld over alle 'vage'
    karakters, zoals Neville met zijn ouders enzo... Maar Draco is nog eigenlijk heel vaag. Wat was er nou met hem, gaat ie nu goed worden ofzo? Want ik vind hem nogal vaag.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zijn zoon wel volgens mij. Maar hij denk ik niet. Ik weet het echt niet!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgensmij maakt het Draco niet uit waar zijn zoon werd ingedeeld, hij vond het zelfs fijner als hij bij Gryffindor kwam dan bij Slytherin toch? Dit kan ook komen dat ik dit denk door het grote aantal Malfoy Fanfics die ik heb gelezen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hij is op het einde gewoon heel erg in de war, geloof ik. Maar toen leek het wel of hij goed ging worden, vandaar dat ik zo teleurgesteld was toen het in de epiloog leek alsof ze elkaar nog steeds even erg haatten. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Draco is op na het einde van de boekenserie veel liever en beter geworden, dacht ik.
    En Scorpius kwam zelfs bij Griffoendor heb ik gehoord.


    Let the Night embrace you

    Kanon schreef:
    Draco is op na het einde van de boekenserie veel liever en beter geworden, dacht ik.
    En Scorpius kwam zelfs bij Griffoendor heb ik gehoord.

    Haha, dat klinkt vaag, lieve Draco.

    Zoals ik nu hoor, wordt Draco dus veel beter. Maar staan zijn ouders dat wel toe?


    Ik had vannacht trouwens een droom over Narcissa, Bellatrix, Ginny, Neville en ik in een boekenwinkel. Ik zweefde door een spreuk helemaal dooiig naar Narcissa toe *váág*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Draco is getrouwd met een volbloed, dus ik denk dat dat wel genoeg is voor zijn ouders en dat het hen later niet zoveel meer boeit als hij alleen woont. Dan kunnen ze hem ook niet meer gebruiken voor vuile klusjes en zo. ^-^

    En lol, leuke droom :'D


    Let the Night embrace you

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Haha, dat klinkt vaag, lieve Draco.

    Zoals ik nu hoor, wordt Draco dus veel beter. Maar staan zijn ouders dat wel toe?


    Ik had vannacht trouwens een droom over Narcissa, Bellatrix, Ginny, Neville en ik in een boekenwinkel. Ik zweefde door een spreuk helemaal dooiig naar Narcissa toe *váág*


    Ja, zijn ouders waren eigenlijk van de laffe soort, de soort die naar zekerheid en macht hunkerde en zich daarom bij Voldemort aansloten. Aan het eind sloten zij zich ook aan bij de goede kant :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:52 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja, zijn ouders waren eigenlijk van de laffe soort, de soort die naar zekerheid en macht hunkerde en zich daarom bij Voldemort aansloten. Aan het eind sloten zij zich ook aan bij de goede kant :')

    Oh oké, dankje =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De familie Malfidus is in en in goed, ze hebben alleen onder een enorme druk gestaan, en dat is jammer.
    Draco trouwt met Astoria Goedleers en krijgen een zoon, Scorpius Severus Malfidus, die in Griffoendor komt.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Kanon schreef:
    Draco is op na het einde van de boekenserie veel liever en beter geworden, dacht ik.
    En Scorpius kwam zelfs bij Griffoendor heb ik gehoord.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    MrsMalfidus schreef:
    De familie Malfoy is in en in goed, ze hebben alleen onder een enorme druk gestaan, en dat is jammer.
    Draco trouwt met Astoria Greengrass en krijgen een zoon, Scorpius Hyperion Malfoy, die in Griffoendor komt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MrsMalfidus schreef:
    De familie Malfidus is in en in goed, ze hebben alleen onder een enorme druk gestaan, en dat is jammer.
    Draco trouwt met Astoria Goedleers en krijgen een zoon, Scorpius Severus Malfidus, die in Griffoendor komt.

    Is hij ook vernoemd naar Snape? O.o
    Albus en Scorp zijn even oud... Hmm, ik zou bijna denken dat Draco en Harry dat afgesproken hadden...


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Oeps, Hyperion is inderdaad zijn tweede naam. Ik was even in de war omdat ik toevallig iemand ken, in real life, wier tweede naam ook Severus is (niet vernoemd naar Snape, die was toen nog niet eens verzonnen xD)


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    MrsMalfidus schreef:
    Oeps, Hyperion is inderdaad zijn tweede naam. Ik was even in de war omdat ik toevallig iemand ken, in real life, wier tweede naam ook Severus is (niet vernoemd naar Snape, die was toen nog niet eens verzonnen xD)

    Omg gaaf, dat wil ik ook!

    Ik kon trouwens in het telefoon boek niemand vinden met Malfoy als achternaam *doelloos bezig*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...