• Ik ben een tijdje niet meer bezig geweest met anime of naruto, maar nu heb ik opeens weer zin in alles wat met Naruto te maken heeft. Dus, wie hier is er ook nog een fan?
    Als je geen fan bent, maar geintereseert bent in wat Naruto is, zou ik je graag erover informeren ^^
    Ben je een hater, dan alsjeblieft respecteer dat wij wel fans zijn.
    Bij voorbaat dank. :Y)
    Anyway, wie is hier ook fan en wie is je favo personage? ^^

    Mijn favo personage is Madara Uchiha & de eerste Hokage :Y)



    Info over Naruto:
    Naruto is een Japanse anime serie & ook een manga. Het gaat over Naruto en zijn hele leven is hij een buitenbeentje geweest door iets wat in het verleden is gebeurd. Hij weet het niet zelf in het begin, maar binnen in hem zit een demon. Net zoals bijna alle kinderen in zijn dorp, traint hij om een ninja te worden, er komen steeds tegenslagen, maar Naruto wilt het niet opgeven.
    Er komt nog een heel verhaal bij, maar dit is een beetje waar het over gaat. Naruto die traint om de beste ninja ooit te worden en alles wat erom heen draait enzo.
    Het is echt een super anime serie, het heeft echt alle genre's erin en zeker de moeite waard om eens te kijken ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 18:26 ]

    Ik ken het niet, ja, qua naam. Maar op het eerste gezicht ziet het er wel erg leuk uit. Waar gaat het over?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ken het eigenlijk niet^^ maar manga en anime is gewoon cool(A)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    -Narutard meld zich-
    Oh en de mijne is (tot nu toe) Kakashi ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 18:23 ]

    KISAME. :333333


    I hope heaven needs you more than I do now.

    wat is dat? :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    wat is dat? :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Synyster schreef:
    Ik ken het niet, ja, qua naam. Maar op het eerste gezicht ziet het er wel erg leuk uit. Waar gaat het over?

    Naruto is een Japanse anime serie & ook een manga ^^ Het gaat over Naruto en zijn hele leven is hij een buitenbeentje geweest door iets wat in het verleden is gebeurd. Hij weet het niet zelf in het begin, maar binnen in hem zit een demon. Net zoals bijna alle kinderen in zijn dorp, traint hij om een ninja te worden, er komen steeds tegenslagen, maar Naruto wilt het niet opgeven.
    Er komt nog een heel verhaal bij, maar dit is een beetje waar het over gaat. Naruto die traint om de beste ninja ooit te worden en alles wat erom heen draait enzo.
    Het is echt een super anime serie, het heeft echt alle genre's erin en zeker de moeite waard om eens te kijken ^^

    Iwanna schreef:
    wat is dat? :$

    Een anime/manga serie ^^

    She schreef:
    Ik ken het eigenlijk niet^^ maar manga en anime is gewoon cool(A)

    -mee eens- :Y)

    @Celestial
    Yay! Kakashi is idd awsome :3
    @Carcass
    Hehehe, sushi :3

    Loveless schreef:
    (...)
    Naruto is een Japanse anime serie & ook een manga ^^ Het gaat over Naruto en zijn hele leven is hij een buitenbeentje geweest door iets wat in het verleden is gebeurd. Hij weet het niet zelf in het begin, maar binnen in hem zit een demon. Net zoals bijna alle kinderen in zijn dorp, traint hij om een ninja te worden, er komen steeds tegenslagen, maar Naruto wilt het niet opgeven.
    Er komt nog een heel verhaal bij, maar dit is een beetje waar het over gaat. Naruto die traint om de beste ninja ooit te worden en alles wat erom heen draait enzo.
    Het is echt een super anime serie, het heeft echt alle genre's erin en zeker de moeite waard om eens te kijken ^^

    welek zender zend dat uit?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Tobi is ook ziek schattig.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    @Loveless
    Thanks :3 Ik denk dat ik het even ga bekijken, als ik ooit tijd heb :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    k moet t nog steeds weer gaan kijken xD

    She schreef:
    (...)
    welek zender zend dat uit?

    Geen zender jammer genoeg, maar je kunt het altijd online kijken/lezen ^^