• Hey allemaal :D
    In de zomervakantie ga ik met mijn beste vriendin een roadtrip maken door het westen van nederland (denk daarbij aan Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag enzo). We beginnen in utrecht. We gaan trouwens lopen en we hebben campings nodig die makkelijk te vinden zijn, want (vooral ik) heb een richingsgevoel van een goudvis..

    Daarom ga ik vragen of één van jullie campings of andere slaapplaatsen weet in de buurt van die steden? (A)

    Anders moet je even op de site van StayOkay kijken. Dat zijn jeugdhostels. Misschien niet heel mooi, maar het is heel goedkoop!


    It's time to be happy again.

    Use Google, zou ik zeggen! (nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb geen flauw idee. Ik weet allen de stad waar ik woon (net onder rotterdam) een Hotel heeft.
    Maar ik ben een postduif zonder navigatie (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen idee, bij ons is een camping, maar heb zelf geen idee waar 'ie is. Ben er ook nog nooit geweest, ze zeggen dat 't bij de Oude Maas is, ach ja. -trouwens woon in Barendrecht, vlak bij Rotterdam-


    It ain't broke, so don't fix it.

    Alleen lopen o-O tering jij hebt echt lef !! ;D ik zou het niet vol houden hele dagen lopen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Alleen lopen o-O tering jij hebt echt lef !! ;D ik zou het niet vol houden hele dagen lopen ;P


    Hahahah, nee we lopen zo'n 3 of 4 uur per dag. dat is dus 15 á 20km per dag. Valt best mee hoor.
    Het enige waarvoor lef nodig is, is met z'n tweeën zoveel gaan lopen zonder richtingsgevoel x'D

    xXNoNameXx schreef:
    (...)

    Hahahah, nee we lopen zo'n 3 of 4 uur per dag. dat is dus 15 á 20km per dag. Valt best mee hoor.
    Het enige waarvoor lef nodig is, is met z'n tweeën zoveel gaan lopen zonder richtingsgevoel x'D


    Succes ;D je kan et ;D hoeveel weken ? (: of weten jullie dat nog niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oeh, ik wou dat ik dat ging doen! Nou ja. Sorry. Ik woon helemaal in het uiterste zuiden van nl. Maar daar weet ik wel een camping :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fellatio schreef:
    (...)

    Succes ;D je kan et ;D hoeveel weken ? (: of weten jullie dat nog niet?


    1 of twee weken maar. ik ben niet zo professioneel hoor x'D
    eigenlijk is dit gewoon een dom idee, maar we gaan een blog bijhouden, foto's maken en filmpjes maken enzo. Dus als je je afvraagt hoe wij het voor elkaar gaan krijgen, kun je altijd even meekijken xD

    xXNoNameXx schreef:
    (...)

    1 of twee weken maar. ik ben niet zo professioneel hoor x'D
    eigenlijk is dit gewoon een dom idee, maar we gaan een blog bijhouden, foto's maken en filmpjes maken enzo. Dus als je je afvraagt hoe wij het voor elkaar gaan krijgen, kun je altijd even meekijken xD


    Haa, ok das goed :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stadscamping Rotterdam
    heb daar stage gelopen (bah)