• HoiiHoii

    Ik wil duss een nieuwe serie maken,,
    Geen TH dese keer ,,

    Het gaat over een meisje ...
    Ze zit op streetdance maar als haar vader plots komt te overlijden gaat het steeds slechter met haar. Op school gaat alles fout ,maar het boeit haar niet. Haar moeder is ELKE dag naar het graf en ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen, duss stopt se al haar woede en verdriet maar weg. Dansen doet ze heel veel ,omdat dat het enigste is waarmee ze de pijn even kan laten wegglijden.
    Maar als dan de dansschool failiet gaat,gaat het steeds slechter met het meisje. ALs haar moeder dan zelfmoordneigingen krijgt weet het meisje zich geen raad meer en springt vn een brug af. Als ze weer wakker word is alles anders. Haar moeder is opgenomen in een kliniek dus moet ze naar een pleeggezin. Alleen de dochter van haar pleegouders is presies het tegenovergestelde van haar.
    De dochter zit op Ballet enso en is volgenens iedereen de ''perfecte'' dochter. Dansen kan het meisje niet meer, Sinds de val heeft"ze moeite met lopen. Iedereen heeft de hoop dat het meisje ooit nog normaal sou kunnen lopen al opgegeven.
    Maar het meisje zet door, Kan het haar lukken.
    Of heeft ze hulp nodig van die ene persoon..?

    Th komt er duss neit in voor maar wel Wilson Gonzales en Jimi Blue.. Alleen het word niet son lovestory,, Ik weet nog niet seker of het überhaud wel een lovestory word maar als het dat word dan wel van een bed8 karacter..
    Wat vinden jullie dervan>

    Doen of neit doen??


    Rollen -->> http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9832&page=last#252354


    Crack a bottle

    Niet allemaal tegelijk bitte ¬_¬


    Crack a bottle

    Goed idee!
    Erg origineel :D


    Take My Hand Take A Breath ...

    moooooooii (: ik zeg; Doen!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Verdeel je rollen x3 ?

    Sorry als het je irriteerd dat ik dit schreef :|


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik vind het een kei HyperGoedMega idee zeg me maar wnr de eerste er iis xx3


    A. ikmisje.

    Okii :D
    En jaa Rawrrx3 ik verdeel rollen,
    Daar wou ik nu duss een topic over openen alleen ik d8 als mijn idee zuigt dan heeft het ook geen zin hè xD Majaa
    EN ik seg wel wnr de 1ste der is ;)


    Crack a bottle