Dit moet ik even kwijt
Het valt me op dat mensen in een rolstoel tegenwoordig zo weinig kunnen doen. Mijn broer zit al bijna 22 jaar in een rolstoel en in plaats van makkelijker wordt het juist moeilijker om met hem op reis te gaan.
Zo ging onze vakantie naar Griekenland niet door omdat zijn Rolstoel niet meekon. Dat zijn ze toch verplicht?
In plaats daarvan gingen we naar Movie Park Germany en hij mocht nergens in omdat hij niet kan lopen en er overal trappen waren zodat hij niet eens bij de attractie kon komen. Het enigste wat hij dan nog enigzins kan is naar Shows, maar ook dat is slecht geregeld. Zo moest hij bij 2 shows bij de ingang blijven staan waar je niks zag. Maar ook campings zoeken is voor ons moielijk omdat het nergens goed aangepast is voor hem. Er is niet veel nodig. Een hoog bed en een doucheruimte, een iets groter huisje zou al goed zijn, maar zelfs dat is nog te moeilijk
Ik vind het echt dat de wereld wat rolstoeltoegankelijker moet worden. Ze kunnen wel zeggen van 'we moeten bezuiningen', maar het is ook belangrijker dat iedereen overal kan komen vind ik.
2 jaar geleden waren wij in Amerika. En daar waren wel aangepast attracties en speciale rolstoelplekken. Waarom kan Europa dat niet?
Het is niet alleen niet leuk voor de mensen in een rolstoel, maar ook niet voor de familie. Omdat dingen bijvoorbeeld niet doorgaan
Dat moest ik even kwijt
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one