• Ik heb Wings van Aprilyne Pike net geleend van de bib, en ik wil weten wie hem ook gelezen heeft. Wat vonden jullie ervan?

    het verhaal:

    De vijftienjarige Laurel woont op het platteland bij haar hippie-ouders, die haar uit overtuiging zelf onderwijzen. Wanneer ze naar de stad verhuist om naar de middelbare school te gaan, vergt dit een serieuze aanpassing. Ze mist haar thuis enorm, al lukt het aardig op school en raakt ze goed bevriend met David, een knappe jongen uit haar klas die haar steunt en begrijpt. Tot Laurel merkt dat ze - letterlijk - vleugels krijgt. Ze durft haar ouders niet in vertrouwen te nemen en gaat samen met David op zoek naar haar afkomst. Zo komt ze te weten dat ze een vondelingetje was. Haar wereld wordt helemaal dooreengeschud wanneer ze op een dag op weg naar huis de elf Tamani ontmoet.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Nice (:
    Af en toe wel saaitjes.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb hem gelezen. Ik vond hem wel leuk, maar niet zo geweldig!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb hem gelezen, en de tweede ook al.
    De derde is nu onderweg, want ik lees ze in het Engels dus ik moet ze bestellen.
    Ze zijn echt geweldig.

    Als je deze boeken goed vind dan is de Wicked Lovely reeks van Melissa Marr ook echt iets voor jou. Die zijn nog mooier.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb hem net uit (like, eergisteren ofzoow xd)
    Ik vind hem wel leuk, alleen op sommige stukjes werd het een beetje langdradig..


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik vond hem super!
    Ben van plan hem te herlezen.

    Ik vind alleen Spells minder leuk omdat ze dan moet kiezen tussen Tamani en David en dat vond ik best wel een moeilijke keuze. Daarom vond ik hem iets minder leuk. XD

    Hij is echt wel een aanrader! Ik heb er zelfs een quiz over en dat zegt heel wat.


    Let the Night embrace you

    whaha ik heb hem al liggen van vorig jaar maar ben er nog nooit aan begonnen , het vervolg is ook al in de winkels


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik heb hem hier liggen, ben alleen nog niet verder gekomen dan de eerste 2 hoofdstukken :')


    dream, dare, fly!

    Ik vond hem wel leuk, maar bij Tamani dacht ik aan zo'n hele oude man en ik dacht steeds van: "wtf, waarom kiest ze niet voor David. Tamani is keioud."


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    je maakt me nieuwsgierig!

    Mayci schreef:
    je maakt me nieuwsgierig!


    haha dat was de bedoeling


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    hij is echt leuk, wel vind ik dat spells dom eindigd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik heb hem gelezen, echt ge-wel-dig! (:

    ik ga zo snel mogelijk spells lezen ^.^


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Alcatraz schreef:
    Nice (:
    Af en toe wel saaitjes.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik heb de eerste gelezen en die vond ik heel goed, ben nu bezig met de tweede.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.