• Ooit, lang geleden was er een topic waarin twee mensen anderen scenenamen gaven. Dit was toen een leuk topic en er kwamen veel coole nicknames uit. Gezien ik laatste tijd veel inspiratie voor zon soort namen heb, wil ik er voor jullie ook wel bedenken. :D
    Je moet dan wel even je voornaam geven en een paar van je interesses of dingen die je leuk vind erbij zetten.

    (Met scenenamen bedoel ik vooral namen als DemiDISASTER CarmenCATASTROPHE GENOCIDEGlenn MARVELOUSMike CindyCUPCAKE)


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Claire, 17, voetbal en rockmuziek.


    ars moriendi

    Sarita, 13, Judo en muziek. (van alle soorten muziek)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tamtam.
    ik heet Ilva.
    Ik hou van muziek(ja haha.Dohh'')
    En ik speel piano, vrienden, en snoepjes:)


    Food.

    Sanne.
    Lezen, schrijven, piano, leren, geschiedenis, Engels, biologie, vrienden, lachen, jiu jitsu en stijldansen.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 15:13 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ze heeft echt veel te doen als ze dit bekijkt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lisette,

    Paardrijden, Dansen, Muziek luisteren, computeren, Hotte Jongens ^^


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Leuk!
    ik ben Jade
    Hou van zingen, dansen, lezen, en verhalen, gedichten, liedjes schrijven. Piano spelen.

    Jennefer
    Fashion, op de pc zitten, winkelen, tv kijken ^^, schrijven, Mega Harry Potter fan.


    =

    Dominique, lezen, kleding, twitter, mascara, parfum


    Alleen maar tranen van geluk

    Maaike
    piano spelen, zingen, dansen, shoppen


    Kill them with kindness.

    Zoey
    14 jaar
    gek doen, zingen dansen maf zijn.

    oke me:D(wil je me dan een pb sturen msch ga ik mijn naam(angelvampier) veranderen:P
    anjanie
    lezen, muziek luisteren tv kijken computeren series kijken vriendinnen tokio hotel, 30 second to mars rock


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    leukk!!

    ik heet gwenny :)

    ik hou van : shoppen, dansen, zingen, met vriendinnen lachen en leuke dingen doen, chocola, heel veel muziek, tokio hotel, heel melig zijn en lezen :D


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Tamara
    10jaar(erg jong,kan je misschien iets mee doen?)
    Ik ben gek op volleybal


    All I wanna do is lose control

    sanae(uitgesproken als sana xd)
    sportief, vrienden, grappig, niet zo erg romantisch en gevoelig