• Mijn vriend zit op een forum en daar wordt er elke week een image of the week contest gedaan. Er wordt een thema opgegeven en iedereen mag meedoen. Dan wordt er een poll gehouden welke foto het best is. De winnaar mag dan een nieuw thema bedenken voor de volgende week. Ik vind dat opzich leuk en wil het ook op Q doen. Zo leer je misschien de mensen op Q beter kennen. Ik zou het fijn vinden om dit te organiseren, maar ik weet niet of jullie dat op Quizlet wel willen, daarom zet ik het als suggestie. Dus bij deze zou dat er ooit mogen komen? :)

    Edit: Lieve users ik wil even zeggen dat ie er komt. Hoerai!
    De Mods zullen hem wel organiseren en het zal om de maand zijn, maar iedereen die er enthousiast over was en wilt mee doen, kan zich binnekort aan deze nieuwe competitie verwachten.

    Edit: Voor iedereen die interesse had. Hier is hij: *Le Click*

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 17:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Excalibur schreef:
    Er zit al zoiets bij de Nieuwsbrief, maar dan zonder thema, idd. Voor de rest wel een leuk idee, hoor (:
    Dat is niet echt waar. Hier wordt een onderwerp aangeboden en dan op de ingezonden foto's gestemd. Bij de nieuwsbrief is het gewoon een willekeurige foto die er inkomt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat is niet echt waar. Hier wordt een onderwerp aangeboden en dan op de ingezonden foto's gestemd. Bij de nieuwsbrief is het gewoon een willekeurige foto die er inkomt.

    'Al zoiets' ^^ Ik zeg niet dat 't precies hetzelfde is. En ik keur 't idee ook helemaal niet af o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    (...)
    'Al zoiets' ^^ Ik zeg niet dat 't precies hetzelfde is. En ik keur 't idee ook helemaal niet af o_o
    Okey dan. Maar als jullie mods het goed vinden, mag ik dan zoiets organiseren?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Okey dan. Maar als jullie mods het goed vinden, mag ik dan zoiets organiseren?

    Ik heb 't al voorgesteld aan de andere mods (: Maar we moeten nog wel even bekijken wie het gaat organiseren. En natuurlijk moet Rutger 't ook nog goedkeuren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    (...)
    Ik heb 't al voorgesteld aan de andere mods (: Maar we moeten nog wel even bekijken wie het gaat organiseren. En natuurlijk moet Rutger 't ook nog goedkeuren.
    Oh okey.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Excalibur schreef:
    (...)
    Ik heb 't al voorgesteld aan de andere mods (: Maar we moeten nog wel even bekijken wie het gaat organiseren. En natuurlijk moet Rutger 't ook nog goedkeuren.
    Vraagje. Zal dat dan een Mod worden of kan dat een gewone user zijn?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Vraagje. Zal dat dan een Mod worden of kan dat een gewone user zijn?

    Heheh. Juist daar moeten we 't dan even over hebben (x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    (...)
    Heheh. Juist daar moeten we 't dan even over hebben (x
    Want ik zou het wel leuk vinden om het zelf te doen, met dat ik het voorstel enzo. Indien dat niet mogelijk zou zijn, is het natuurlijk ook in orde als het een crewlid is natuurlijk. Al zou ik het liever zelf doen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Want ik zou het wel leuk vinden om het zelf te doen, met dat ik het voorstel enzo. Indien dat niet mogelijk zou zijn, is het natuurlijk ook in orde als het een crewlid is natuurlijk. Al zou ik het liever zelf doen. x')

    Yah, begrijp ik ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hopen dat het er komt!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    soREAL schreef:
    leuk:P


    All I wanna do is lose control

    Snor schreef:
    Hopen dat het er komt!

    voor :Y)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Recidivism schreef:
    Foto's van jezelf or whut? Zo ja dat is wel leuk^^


    Nogmaals??
    Anders krijg je allemaal van die saaie foto's van jezelf is leuker :3

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 21:37 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain