• Lol, was zo op youtube bezig ofzo.. Kwam ik hier terecht:



    Omfg, dat einde. Lekker voor der :'D (Ja, ik mag Bella niet. Der mond hangt altijd open en ik weet niet.. >3<)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah, ja. Hehe :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ah, ja. Hehe :P


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het er zo dom uitzien >.<

    *Gaap* ... Dat kan ik echt niet afkijken hoor. De tering, elk deel wordt wel een beetje doder weer. x.x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PUKKELxDING schreef:
    Ah, ja. Hehe :P


    Shoganai i ne~

    Vengenz schreef:
    *Gaap* ... Dat kan ik echt niet afkijken hoor. De tering, elk deel wordt wel een beetje doder weer. x.x


    Je moet alleen het laatste stukje kijken xd Vanaf dat ie haar probeerd te zoenen ^^,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je moet alleen het laatste stukje kijken xd Vanaf dat ie haar probeerd te zoenen ^^,


    Oké, toen ze pijn had moest ik wel even glimlachen... Maar verder is het hem echt niet voor mij. Deel 1 als boek vond ik gaan, alles daarna in film of boekvorm vind ik gewoon een (nog grotere) tegenvaller. Sorry. :P

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 19:02 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    oh god, plaatsvervangende schaamte voor hoe ze acteert :')
    Ik ben blij dat ik die niet in de bios heb gezien.


    As travars

    Vengenz schreef:
    (...)

    Oké, toen ze pijn had moest ik wel even glimlachen... Maar verder is het hem echt niet voor mij. Deel 1 als boek vond ik gaan, alles daarna in film of boekvorm vind ik gewoon een (nog grotere) tegenvaller. Sorry. :P


    Ghaha. Ik haat twilight x'D Ik kijk het enkel omdat ik toch nieuwsgierig ben hoe het afloopt, helaas. Hoe slecht ik films ook vind, ik moet ze gewoon afzien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ghaha. Ik haat twilight x'D Ik kijk het enkel omdat ik toch nieuwsgierig ben hoe het afloopt, helaas. Hoe slecht ik films ook vind, ik moet ze gewoon afzien.


    Ik ken het ... Zo heb ik dus alle boeken gelezen ervan. -.-
    Daar heb ik mezelf nu wel genoeg mee aangedaan, inclusief deel 1&2 van de films ... Genoeg Stephany Meijer voor de rest van mijn leven gehad. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ahah haar mond stat idd altijd opoen. haar voortanden echt ik haat die. of dat toen ze door james gebeten werd ik werd pissig van dei tanden.;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die achtergrond is zo fáke. Het hele twilight shitteh is fake,


    SLOAN.

    hahahaha net goed.
    ik vind twilight echt níks (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.