• Nu ik een nieuwe laptop heb, installeerde ik daarnet enkele van mijn Sims 2 pakketten. Ik dacht: bestaat desims2.nl nog? Er was ooit sprake geweest dat die zou verdwijnen omdat Sims 3 uit zou komen.

    Nu keek ik en zag dat het nog bestond. Echt jeugdsentiment! Ik ben zowat opgegroeid met die site. Daar begon ik voor het eerst met schrijven -dagboeken-. Die fora zijn echt grappig. Ik zag dat ik wel duizend keer in een berichtje dezelfde smiley zette ofzo. x'D

    Er wordt nog wel gepost, maar niet actief. Is best jammer want het heeft echt vele mensen op de been geholpen. Het was er een leuke bende. Net als hier. Hier wordt ook naar andermans problemen geluisterd en het is hier ook altijd leuk.

    Ha, oude tijden. Hebben jullie zo nog sites waarvan je dit denkt?:Y)
    Edit: Wat waren jullie nicknames? Misschien herken ik jullie? =D

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 20:40 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja! Ikzelf, want ik heb ook op die site gezeten toen ik echt in de brugklas zat. :') Wel toevallig, ik keek vorige maand ook na jaren weer eens op die site om te zien hoe dat er nu bij lag, aangezien het toen best populair was. Aardig dood en volgensmij zijn er totaal geen mods meer. =') Aahw, best sneu. =')


    ars moriendi

    Ik zat daar ook op :O This nu alleen een beetje dood. xD Ik heet daar ook nerveus en het was mijn eerste forum :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, ik zat ook altijd op de site 8D
    nu nog voor downloads

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 17:46 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    desims2 is sowieso jeugdsentiment <3


    Life is hard and then we die

    Ik zat daar altijd op 't forum 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nu de Sims Middeleeuwen. (nerd)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Goed simsforum, voor als je het nog zo mist. Hier wordt nog best wel actief gereageerd voor zover ik weet en ze helpen je gauw en goed (:

    En ik heb heeeeel veel sims 1 dingen, sims 2 + sims 2 nachtleven en ik heb sims 3.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaa, dat forum was zó leuk!
    Te bedenken dat ik toen nog zo kinderachtig reageerde en me er nu dood om schaam was dat wel echt een leuke periode.

    Ik heette AnubisAngel. :3


    Let the Night embrace you

    Ja, zo ben ik op Q teruggekomen. Andere sites ontloop ik liever of bestaan tot mijn opluchting niet meer.:P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jaaaawww daar zat ik ook altijd nog op (:


    What is youre favo scary movie?

    Neopets :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Kanon schreef:
    Jaa, dat forum was zó leuk!
    Te bedenken dat ik toen nog zo kinderachtig reageerde en me er nu dood om schaam was dat wel echt een leuke periode.

    Ik heette AnubisAngel. :3

    Ik was niet echt een voorbeeldige user daar ^^. HAHAHA.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Endure schreef:
    Goed simsforum, voor als je het nog zo mist. Hier wordt nog best wel actief gereageerd voor zover ik weet en ze helpen je gauw en goed (:

    En ik heb heeeeel veel sims 1 dingen, sims 2 + sims 2 nachtleven en ik heb sims 3.

    Oh ik zoek geen nieuwe site. Heb zo snel ook geen hulp nodig want ik was vroeger zowat verslaafd en ken zo goed als alle kneepjes. =P

    Jah, volgens mij zijn die mods daar ook al lang niet meer geweest. x'D

    Ik vind het gewoon langs een kant zielig. Je hebt daar 3 jaar hart en leed gedeeld en nu is daar bijna niemand meer. Als het zo maar niet afloopt met Q. =P

    Wat waren jullie nicknames? Misschien herken ik jullie? =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zat op Webpet en mijn laatste nickname was -MoonGirl.
    Hehe.


    Has no one told you she's not breathing?

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon langs een kant zielig. Je hebt daar 3 jaar hart en leed gedeeld en nu is daar bijna niemand meer. Als het zo maar niet afloopt met Q. =P


    Ja inderdaad, die site is zachtjesaan doodgebloed sinds Sims 3 :'D ..
    en omg, mijn username was "Firey" ofzoiets x'D Ik had dat profiel aangemaakt toen ik in groep 6 zat :')


    ars moriendi