• Ik ging vandaag boodschappen doen. Nu doe ik dat natuurlijk heel vaak waardoor ik weet waar alles ligt *kuchkuch*.
    Ik 15 min bezig om mijn lijstje af te werken. Komt het moment dat ik nog één ding moet, eieren. Ik tien rondjes door de supermarkt opzoek naar eieren. Ner-gens eieren te bekennen. Eigewijs als ik was om het niet te vragen nog 2 rondjes gemaakt, nog steeds geen eieren.
    Dus ik uiteindelijk toch maar vragen waar de eieren staan. Kom ik een jongen tegen die ik ken die daar werkt, even praatje maken. Vraag ik het na een tijdje toch maar. Loopt die jongen me keihard uit te lachen. Ik kijk hem aan van wtf? Legt hij heel demonstratief zijn handen op mijn schouders en draait me om.
    Moet je eens raden, ik stond de hele tijd voor de eieren terwijl ik met hem aan het praten was. En daar was ik ook nog eens al tien keer langs gelopen.

    Wat is jullie oh derp moment van vandaag?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 13:41 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    hahahhah die is wel goed zeg!
    ik heb vandaag nog geen gehad 3:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het is gemeen om nu te zitten lachen, toch? :') Maar -gayhand- ik doe zo vaak dom. Ik zoek altijd naar dingen die ik in m'n hand heb. (krul)


    wth.

    Dat ik mijn wekker om half7 had gezet, omdat ik dacht dat ik vandaag weer naar school moest...

    Hmm, dat heb ik ook altijd in de supermarkt. Honderd rondjes lopen om er uiteindelijk achter te komen dat je er de hele tijd langs bent gekomen.
    Ik had zelfs nog 5 minuten naar dat rek zitten kijken.. -.-'


    It ain't broke, so don't fix it.

    BR0WNIE schreef:
    Dat ik mijn wekker om half7 had gezet, omdat ik dacht dat ik vandaag weer naar school moest...


    Ahw, poor you x)
    De wraak van de wekkers...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gisteren. Mijn wekker ging om te gaan werken, dus ik sta op, doe mijn lenzen in en kleed me aan. Hoor ik de radio dj zeggen: "en dan nu het nieuws van 7 uur!"
    Had ik de wekker een uur te vroeg gezet -_- Oh, derp.


    ars moriendi

    Depulso schreef:
    hahahhah die is wel goed zeg!
    ik heb vandaag nog geen gehad 3:


    Happy Birthday my Potter!