• hallo,
    ik ben een meisje van 13 jaar maar ik draag eigenlijk nooit make-up,
    toch niet naar school, heel af en toe met een feestje of als ik naar de stad ga.
    Ik vind het wel mooi, maar mag het eigenlijk niet van thuis en dat is ook altijd zo een gedoe als het uitloopt enzo.
    Nagellak gebruik ik eigenlijk ook zelden.
    Maar nu, er zijn zo veel 13jarige shminkpoppen,
    ik ben toch niet de enige naturel? ^^

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Nee hoor. Mijn ma háát make-up. Ze vind me nog te jong fzo. mja, ik gebruik wel op school feesten enzooo.

Jaa, bruin ofzo gaat wel, maar 1 meisje doet fleshi groen, gewoon om op te vallen. Maar smokey eyes vind ik wel mooi, maar niet voor school. ^^
    En rouge hangt er vanaf, als je echt bleek bent is 't niet overdreven, maar ik vind dat je dat meestal fel ziet.
    & tja, lipgloss niet, lippenstift wel. (;
    Maar ik gebruik wel camouflagestick ofzo om puistjes te verbergen, maar dat vind ik niet echt make-up. (;
    Maar iedereen moet doen wat zij mooi vind hè. (:

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Haha, ik doe vaak rouge op als ik bleek ben van het slecht slapen ofzo :X
    Dan zie ik er even wat gezonder uit x)
    En lippenstift heeft veel verschillende tinten he, dat knalrode vind ikzelf ook lelijk.. Of van die onnatuurlijke kleuren ^o) Ikzelf heb kleurtje dat ietsjes donkerder is dan mijn lippen :Y)

Ikzelf vind het rode toch echt mooier (:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ghihi, vind die minst al té (;

Haha, sommigen mensen stiften hun lippen lichter dan dat ze werkelijk zijn, dat is lélijk joh x'D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Alleen eyeliner en wat mascara.
    Maar de mascara is er meestal gelijk af omdat ik er constant aan pruts ;'D

effort never betrays you

ik ben 13 & ik gebruik alleen oogpotlood, mascara & een héél lichte oogschaduw x']

Ghaha, aléén? (;
    Je doet wat je zelf mooi vindt hè. (:

Tot een jaar geleden heb ik nooit make-up gedragen, nu draag ik oogschaduw, eyeliner, oogpotlood, concealer, foundation en mascara. hehe -ik ben 14-

I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

ik ben 15, en draag géén make-up. Niets. Ik heb vorige maand voor de eerste keer in mijn leven mascara aangedaan, bij een vriendin thuis, omdat ik het eens wou proberen n.n

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Native, ik draag dus ook NIX.

mijn zus en mijn moeder dragen geen make-up en je hoort het ook wel van anderen dus er zijn wel heel veel die t niet doen (:

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

Mimiee schreef:
    Native, ik draag dus ook NIX.

alleen ben ik wel 2 jaar ouder :Y)

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

ik ben 13, en gebruik soms wat mascara, maar meer niet(krul)

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Ik heb geen make-up gedragen tot mijn 16e,zelfs niet op feesten echt. Nu draag ik alleen mascara omdat je mijn wimpers anders niet zie,als ik het niet vergeet dan.
    Je bent pas 13.Dat is,vind ik,best vroeg voor make-up.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall