• Omdat ik nog geen inspiratie heb voor een doodserieus verhaal, maar wel schrijfkriebels heb en zin heb om rollen uit te delen (en ze te lezen, natuurlijk) open ik maar een rollentopic voor een verhaal, wat ik niet zozeer ga promoten omdat het geen vaste verhaallijn zal hebben, maar wel vol drama en die shit zit. :'D Sanne/Professor zal meeschrijven.

    Het zal gaan over een groep jongeren die met zijn allen in een gesloten tehuis zitten, nu is het aan jullie om rollen te invullen. Dit kan van alles zijn, je kunt dus zo'n jonger iemand zijn, maar ook een begeleider.(:

    Kom maar op.x]

    Achja, ik vergeet het bekende lijstje!

    Gehele naam:
    Leeftijd: (15-21)
    Foto uiterlijk + eventueel uitleg als je dat nodig vindt:
    Reden dat je daar zit:
    Karakter:
    Familiesituatie:
    Hobby's:
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken:
    Extra:




    Rollen dus:
    Tranquillity > Santana Delacroix, 21.
    Archimedes > Willow Elizabeth Roder, 17.
    Professor > Caroline Anna Sylvester, 16.
    Archimedes > Alexander Maslow Jones, 18.
    Professor > Mitchell Hayden Montgomery, 19.
    Progeny > Chase Murray, 20.
    Progeny > Maxime Lily O'Hare, 16.
    Archimedes > Sophia Maria Anderson, 19.
    Archimedes > Daniël Matthew Johnson, 20
    Archimedes > Andrew Jasper Morrison, 15.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 20:48 ]


    everything, in time

    Archimedes schreef:
    (...)
    Dan zal ik mijn eerste personage even veranderen ;D


    Wat bedoel jij met "eerste"? Komen er meer?(bloos)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Wat bedoel jij met "eerste"? Komen er meer?(bloos)

    Uh, ja ik heb er daarna nog een ingevuld;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gehele naam: Mitchell Hayden Montgomery
    Leeftijd: Negentien, op 1 Augustus wordt hij twintig.
    Uiterlijk:


    Reden dat je daar zit: Mitchell is opgevoed door alleen zijn moeder, die leed aan kanker. Sinds ze in het ziekenhuis ligt en Mitchell het zelf maar uit moest zoeken, viel zijn wereld in een. Plots ging dan ook alles mis. Hij kreeg de verkeerdste vrienden die je je kan voorstellen. Hij deed niet aan drugs, niet aan alcohol, niet aan stelen, maar aan mensenhandel. Hij was nog maar net zestien toen hij zich bemoeide in dit wereldje, en gek genoeg is hij niet in de gevangenis beland. Hij wilde nooit iemand verhandelen, maar hij deed het. Hij had iets nodig om te doen en die gasten die hem erin betrokken waren zijn ''vrienden'', zeiden ze.
    Karakter: Mitchell is een wilde, vrolijke en grappige jongen. Het lijkt wel of het hem niets doet als iemand pijn of verdriet heeft, want hij is er alleen om diegene op te vrolijken - niet om te troosten. Mitchell is niet de allerslimte en hij zal zijn intelligentie ook nooit ergens voor gebruiken; niet voor het goede; niet voor het slechte.
    Familiesituatie: Zoals al benoemd, woonde hij alleen met zijn moeder die nu nog steeds in het ziekenhuis ligt. Hij wil elke dag uit het huis om naar haar toe te gaan, maar nooit, helemaal nooit, mag hij naar haar toe. Hij twijfelt of ze nog wel leeft.
    Hobby's: Muziek luisteren, lezen (wat niemand mag weten want dat is niet cool genoeg), naar meisjes kijken en uitgaan (wat nu niet meer kan).
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Mitchell had graag de hoge hotelschool gestudeerd en een eigen vijfsterren hotel krijgen.
    Extra: Mitchell heeft al genoeg vriendinnetjes gehad in het huis, maar hij weet nu niet achter wie hij aan moet gaan.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 16:16 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor > Willow Elizabeth Roder, 17.

    Die heb ik ingevuld ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oké, dan ben ik blind.:"D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Oké, dan ben ik blind.:"D

    Haha, nou ja kan altijd erger, want ik begin doof te worden ;D
    al weet ik niet wat erger is..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ghehe ik verveel me toch heel erg, ik ga er nog een (of twee ghehe :9~) maken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gehele naam: Chase Murray
    Leeftijd: 20
    Foto uiterlijk:


    Reden dat je daar zit: Hij heeft een blow- en seksverslaving.
    Karakter: Hij kan lief zijn, maar zodra hij stoned is of zin heeft in seks,verandert dat. Dan wordt hij een echt monster.
    Familiesituatie: Hij is opgegroeid met alleen een moeder, zij ging bij haar man weg omdat hij haar mishandelde. Ook de moeder was verslaafd en zo heeft hij min of meer de verslaving overgekregen.
    Hobby's: Seks, flirten, schilderen.
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Hoewel niemand het van hem verwacht, wil hij professioneel schilder/kunstenaar worden.
    Extra: Hij heeft wel eens een meisje verkracht, maar manipuleert haar zo dat hij niets zegt. Stiekem heeft hij ook een echte zwak voor zijn moeder, de enige vrouw die hij respecteert.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:06 ]


    everything, in time

    Gehele naam: Maxime Lily O'Hare.
    Leeftijd: 16
    Foto uiterlijk:


    Reden dat je daar zit: Als kind is Maxime enorm verwend, later kreeg ze een te groot ego en voelde zich overal te goed voor. Haar ouders realiseerde zich dat ze te ver waren geganen en namen haar kleine dingetjes af, Maxime zag dat echter als verraad en begon zich meer en meer te gedragen als puber. Naarmate ze ouder werd, werd haar gedrag ook erger. Uiteindelijk ging ze zowel drinken als aan de drugs.
    Karakter: Ze trekt vrijwel direct een grote mond als er iets tegen haar wordt gezegd, maar vechten doet ze niet, alleen als de ander eerst uithaalt. Anders vindt ze het zonde van haar nagels. Ze flirt zowat met iedere jongen die ze tegen komt, of hij nu wel of geen vriendin heeft.
    Familiesituatie: Maxime heeft niets te klagen, ze ziet dat zelf alleen niet. Haar ouders hebben een gigantisch huis op een prachtige plek en geld genoeg om hun kind het beste te geven.
    Hobby's: Flirten.
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Niets, ze heeft toch nergens zin in en is er ook veel te lui voor. Ze denkt te kunnen overleven op de erfenis van haar ouders.
    Extra: Ze kan prachtig piano spelen, maar wil het niet toegeven.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:34 ]


    everything, in time

    Lol, dit voelt als een RPG.x]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Gehele naam: Chase Murray
    Leeftijd: 20
    Foto uiterlijk:


    Reden dat je daar zit: Hij heeft een blow- en seksverslaving.
    Karakter: Hij kan lief zijn, maar zodra hij stoned is of zin heeft in seks,verandert dat. Dan wordt hij een echt monster.
    Familiesituatie: Hij is opgegroeid met alleen een moeder, zij ging bij haar man weg omdat hij haar mishandelde. Ook de moeder was verslaafd en zo heeft hij min of meer de verslaving overgekregen.
    Hobby's: Seks, flirten, schilderen.
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Hoewel niemand het van hem verwacht, wil hij professioneel schilder/kunstenaar worden.
    Extra: Hij heeft wel eens een meisje verkracht, maar manipuleert haar zo dat hij niets zegt. Stiekem heeft hij ook een echte zwak voor zijn moeder, de enige vrouw die hij respecteert.


    Seks met hem zou ik niet erg vinden, oke zo fout

    Maar ik vul er vanavond nog een paar in, zit nu op de iPad dus dat is niet handig..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Progeny schreef:
    Lol, dit voelt als een RPG.x]

    Hoezo dat?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahahahaha Lieke! Dat dacht ik dus stiekem ook, hij is schattig.:9~

    En is goed joh, wij wachten wel. -wbw-


    everything, in time

    Archimedes schreef:
    (...)
    Hoezo dat?


    Omdat je dan ook zo al die dingetjes in moet vullen, alleen dan ga je hun zelf spelen.x]


    everything, in time

    Gehele naam: Sophia Maria Anderson.
    Leeftijd: Negentien.
    Foto uiterlijk:


    Reden dat je daar zit: Sophia heeft zich altijd al beter gevoelt dan anderen. Ze was dus altijd de grootste pestkop van school, mensen kleineren en uitschelden was haar vak. Ze heeft het zo bond gemaakt dat er kinderen door haar gedrag zelfmoord hebben gepleegd en ze heeft al verschillende mensen in elkaar geslagen.
    Karakter: Sophia is heel arrogant en egoïstisch. Niemand is zo belangrijk als zij en niemand kan aan haar tippen.
    Familiesituatie: Sophia's ouders werken beide fulltime, het voordeel hiervan is, is dat ze steenrijk zijn. Maar Sophia wordt erg verwaarloosd, ze ziet in principe haar ouders nooit.
    Hobby's: Mensen kleineren.
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Ze zou graag willen dat haar ouders is een keer aandacht aan haar zouden besteden.
    Extra: Ze komt heel verveeld over.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.