• Omdat ik nog geen inspiratie heb voor een doodserieus verhaal, maar wel schrijfkriebels heb en zin heb om rollen uit te delen (en ze te lezen, natuurlijk) open ik maar een rollentopic voor een verhaal, wat ik niet zozeer ga promoten omdat het geen vaste verhaallijn zal hebben, maar wel vol drama en die shit zit. :'D Sanne/Professor zal meeschrijven.

    Het zal gaan over een groep jongeren die met zijn allen in een gesloten tehuis zitten, nu is het aan jullie om rollen te invullen. Dit kan van alles zijn, je kunt dus zo'n jonger iemand zijn, maar ook een begeleider.(:

    Kom maar op.x]

    Achja, ik vergeet het bekende lijstje!

    Gehele naam:
    Leeftijd: (15-21)
    Foto uiterlijk + eventueel uitleg als je dat nodig vindt:
    Reden dat je daar zit:
    Karakter:
    Familiesituatie:
    Hobby's:
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken:
    Extra:




    Rollen dus:
    Tranquillity > Santana Delacroix, 21.
    Archimedes > Willow Elizabeth Roder, 17.
    Professor > Caroline Anna Sylvester, 16.
    Archimedes > Alexander Maslow Jones, 18.
    Professor > Mitchell Hayden Montgomery, 19.
    Progeny > Chase Murray, 20.
    Progeny > Maxime Lily O'Hare, 16.
    Archimedes > Sophia Maria Anderson, 19.
    Archimedes > Daniël Matthew Johnson, 20
    Archimedes > Andrew Jasper Morrison, 15.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 20:48 ]


    everything, in time

    Geef eens een lijstje, Lenos. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gehele naam: Santana Delacroix
    Leeftijd: 21 jaar
    Foto uiterlijk + eventueel uitleg als je dat nodig vindt:


    Reden dat je daar zit: Santana zit daar omdat ze beschuldigd wordt van een gruwelijk feit, iets wat ze nog steeds ontkent; de moord op haar vriend. De reden dat Santana niet in de gevangenis is beland komt mede door haar vader, maar ook door haar achtergrond. Santana had geen enkel strafblad, ze was nog nooit met de politie in contact moeten komen, niet voor de meest domme boetes, waardoor de rechter milder is geweest. Ook het feit dat er (nog) geen harde bewijzen te vinden zijn tegen haar ontkenning en het feit dat haar vader wat geld heeft uitgegeven om zijn dochter uit de gevangenis te houden, speelden daarbij een rol.
    Karakter: Niemand herkent Santana nog sinds de dag van haar vriend zijn dood. Santana was altijd een vrolijke en lieve meid, ze was een echte levensgenieter. Soms had ze haar arrogante kantjes en kon ze wel eens scherp uit de hoek komen, maar plezier maken, dat kon ze wel. Maar sinds die ene dag heeft haar karakter een grote ommekeer gemaakt. Zelfs psychologen kunnen niet verklaren hoe het zo drastisch is kunnen veranderen. Het leven voor Santana heeft geen zin meer, ze zondert haar af, snauwt naar de anderen en wil niets anders dan naar haar vriend toe gaan. Ook dat is een reden waarom ze haar in die gesloten instelling hebben gestoken in plaats van in de gevangenis.
    Familiesituatie: Santana had eigenlijk voordien een heel goed leven. Ze woonde samen met haar vader in een groot landhuis net buiten de stad. Haar moeder had het leven gelaten bij Santana's geboorte, dus ze heeft haar nooit gekend. Santana was één van de verwende meisjes, maar dat kon je amper aan haar zien. Buiten het feit dat ze altijd merkkledij droeg, kon je niets merken aan haar karakter. Ze was absoluut geen verwaande trut. Zij en haar vader hadden een onbreekbare band, ze waren echt onafscheidelijk. Zelfs toen ze van de moord werd beschuldigd, heeft hij haar nooit laten vallen.
    Hobby's: Santana hield heel veel van lezen en surfen. Altijd was ze wel ergens op het strand te vinden om één van haar twee hobby's uit te voeren. Nu blijft er eigenlijk alleen nog maar het lezen over en is ze beginnen dramatische gedichten te schrijven.
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Het eerste wat Santana wil is onschuldig bevonden worden en de echte moordenaar van haar vriend vinden. Daarna wil ze liefst zo snel mogelijk terug bij haar vriend zijn, over een gezin en haar verdere leven denkt ze niet meer na. Ook al probeert haar vader haar er van te overtuigen dat ze ook een leven kan leiden voor haar vriend. Dat haar vriend dat ook gewild zou hebben.
    Extra: Santana zit daar al 5 jaar en nog steeds heeft ze de zelfmoordpogingen en haar onschuld bewijzen niet opgegeven.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:02 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lijstje is nog iets aangepast, ik vergeet de helft.:3


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Lijstje is nog iets aangepast, ik vergeet de helft.:3

    Vind je de uitleg over het uiterlijk belangrijk?
    Anders doe ik die wel (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Vind je de uitleg over het uiterlijk belangrijk?
    Anders doe ik die wel (:


    Nee, jouw foto is heel duidelijk, dan kun je het goed zin. Maar sommige mensen nemen maar halve foto's, hehe.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Nee, jouw foto is heel duidelijk, dan kun je het goed zin. Maar sommige mensen nemen maar halve foto's, hehe.

    Haha, okee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gehele naam: Willow Elizabeth Roder.
    Leeftijd: Zeventien.
    Foto uiterlijk:


    Reden dat je daar zit: Haar vader is een van de gevaarlijkste criminelen en zit in een bende, hierdoor is zij van jongs af aan al in het vak gerold. Haar vader betrok haar al vroeg bij zijn praktijken. Een jaar geleden is de bende opgerold en is haar vader in de gevangenis terecht gekomen. Omdat zij minderjarig was en er nooit bij stil heeft gestaan wat ze eigenlijk allemaal deed, is Willow in het tehuis geplaatst.
    Karakter: Willow is eigenlijk een verlegen en stil meisje. Hierdoor heeft ze niet veel vrienden en valt ze vaak buiten de boot -niet letterlijk ;D-. Ze is erg verdrietig om wat met haar vader is gebeurd, want in haar ogen heeft hij helemaal niks fout gedaan..
    Familiesituatie: Haar vader zit in de gevangenis en haar moeder is vier jaar geleden overleden..
    Hobby's: Lezen en tekenen.
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Een doodnormaal gezinnetje en een goede baan.
    Extra: Ze heeft een crush op Alexander -ga ik zo invullen-, naar doordat ze zo verlegen is durft ze niks tegen hem te zeggen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:03 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Interpreteer ik een gesloten tehuis goed? Of is het niet echt iets voor misdaden en dergelijke?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gehele naam: Caroline Anna Sylvester
    Leeftijd: Zestien, op 11 Juni wordt ze zeventien.
    Uiterlijk:


    Meisje op de foto is Lea Michele
    Reden dat je daar zit: Caroline heeft al erg lang last van woedeaanvallen en met die aanvallen wordt ze erg agressief. Zo bedreigt ze ook mensen als ze niet in een aanval en heeft ze altijd al een handje gehad van brutaliteit. Thuis is het alleen maar erger, ze luistert niet naar haar ouders en haar oudere broer is het slachtoffer geweest van haar gedrag.
    Karakter: Caroline is een intelligente meid. Ze is nooit rustig en wanneer ze veel energie heeft, praat ze veel en lacht ze nog meer. Haar energie is eigenlijk haar grootste probleem wanneer ze last heeft van haar aanvallen. Dan kan ze niet stoppen met schelden, vechten en al dat soort dingen omdat haar energie niet op gaat. Wanner ze juist een beetje down is, kun je dat goed aan haar zien. Ze zit dan stil in een hoekje en komt eng over. Ze heeft er dan ook niets op tegen om iemand bang te maken, omdat niemand boven haar zou moeten staan - vindt ze zelf.
    Familiesituatie: Caroline heeft het eigenlijk normaal thuis. Ze heeft twee liefdevolle ouders waar niets mee mis is en een lieve, grote broer. Zijzelf is het probleem thuis en dat is ze altijd al geweest. Toen zij pas drie jaar oud was en haar broer vijf, versloeg zij hem bij het vechten en was hij het slachtoffer van haar streken. Haar broer, Dwight, blijft altijd rustig als Caroline in de buurt is, wat niet altijd lukt en hij haar dan weer opjut.
    Hobby's: Zingen, voetballen, luieren en goede films kijken.
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Caroline zou van haar hobby, zingen, haar beroep willen maken. Ze heeft een dijk van een stem en met haar spontaniteit kan ze het heus wel waar maken, maar haar grootste probleem zit in de weg.
    Extra: Caroline heeft al lang, sinds dat ze daar zit: vanaf haar dertiende, een oogje op Mitchell. > Die ga ik nu uitwerken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil wel meeschrijven, als dat mag! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tranquillity schreef:
    Interpreteer ik een gesloten tehuis goed? Of is het niet echt iets voor misdaden en dergelijke?


    Dat kan wel hoor! Het is voor moeilijk opvoedbare- en probleemkinderen. Aangezien haar gedrag daarna zo veranderd is, past ze daar prima thuis. ^^


    everything, in time

    Gehele naam: Alexander Maslow Jones.
    Leeftijd: Achttien.
    Foto uiterlijk:


    Reden dat je daar zit: Hij is uit huis geplaatst nadat z'n moeder niet meer voor hem kon zorgen.
    Karakter: Nadat zijn vader twee jaar geleden is overleden is hij verandert van een lieve jongen naar een ras echte rebel. Hij doet alles wat niet mag en waar hij zin in heeft. Hierdoor schrikt hij nogal vaak mensen af, zeker met zijn rock-achtige uiterlijk. Maar diep van binnen heeft hij nog steeds dat kleine hartje.
    Familiesituatie: Zijn moeder woont na twee jaar nog steeds alleen en 1x in de maand mag hij haar opzoeken.
    Hobby's: Gitaar spelen en met vrienden rondhangen.
    Droom/wens/wat de persoon wil bereiken: Daar denkt hij niet meer over na, maar vroeger wilde hij graag advocaat worden.
    Extra: Hij speelt basgitaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Professor schreef:
    Ik wil wel meeschrijven, als dat mag! (krul)


    Je weet niet half hoe stiekem ik daarop hoopte.

    Ja is goeeeeed.:9~


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Dat kan wel hoor! Het is voor moeilijk opvoedbare- en probleemkinderen. Aangezien haar gedrag daarna zo veranderd is, past ze daar prima thuis. ^^

    Dan zal ik mijn eerste personage even veranderen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Progeny schreef:
    (...)

    Dat kan wel hoor! Het is voor moeilijk opvoedbare- en probleemkinderen. Aangezien haar gedrag daarna zo veranderd is, past ze daar prima thuis. ^^

    Aha, oke. Haha, dan is het goed =D
    Anders veranderde ik hem wel even^^

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 16:59 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right