• Ja ik vraag me af of iemand toevallig belangstelling heeft voor mijn hello kitty vest van Hot topic, ik heb hem maar 1 keer in gehad en hij hangt nu al heel lang in mijn kast, gewoon omdat het mijn smaak niet is.
    Nu wil ik hem dus wel verkopen.
    Maat: small
    Prijs: rond de 10 euro.
    Foto's: Voorkant:



    Achterkant:


    Extra: Hij komt dus uit Amerika en er is 1 touwtje wat geraveld, maar als je gewoon een nieuwe grijze veter voor erin koopt kan het gewoon, of je haalt hem eruit, hij heeft mij 25 euro gekost. En op die site verkopen ze hem niet meer.
    Dus als er belangstelling is, ik wil hem gewoon opsturen en als je in de buurt woont, mag je hem komen passen!

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Go Renée *O*(wbw)


    SLOAN.

    Lamor schreef:
    (...)
    je snapt het wel dumbass.


    Nee sorry, want dit hele gesprek is nogal doelloos, maar ach, 't gaat goed met de verkoop hè?

    Dominance schreef:
    (...)

    't was ook geen grap, smartass.

    Oke, volgens mij komt hier alleen maar ruzie van. (': jullie kunnen ook stoppen hoor.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dominance schreef:
    (...)

    Nee sorry, want dit hele gesprek is nogal doelloos, maar ach, 't gaat goed met de verkoop hè?

    Dan ben je dom (': Maar rot toch gewoon op uit dit topic oke!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alexis schreef:
    Go Renée *O*(wbw)

    I KNOW hahahahahaha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oehh, bitchfight (:

    Ontopic:
    Ik hoef hem niet.


    Me so good.

    *Kuch*

    On-topic blijven jullie ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    xSnoepjex schreef:
    Oehh, bitchfight (:

    Ontopic:
    Ik hoef hem niet.

    xD , wat een reactie zeg..
    Maargoed ik hoef hem ook niet..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Past toch niet, te klein. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien kun je op marktplaats proberen? ^^

    Loveless schreef:
    Misschien kun je op marktplaats proberen? ^^

    Ja dat ga ik inderdaad zo ook nog doen, maar ik dacht ik probeer het eerst hier even (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Ja dat ga ik inderdaad zo ook nog doen, maar ik dacht ik probeer het eerst hier even (:

    Was wel een goed idee geweest, maar denk ook niet dat veel jongeren hier wat via internet mogen kopen, vooral omdat het niet Ebay ofzo is haha ^^ Good luck selling!

    Loveless schreef:
    (...)
    Was wel een goed idee geweest, maar denk ook niet dat veel jongeren hier wat via internet mogen kopen, vooral omdat het niet Ebay ofzo is haha ^^ Good luck selling!

    Ja klopt, dat is ook zo, maar het is niet echt dat ik bedrieg ofzo haha, maar t is altijd wat apart om zo te doen ja.
    Thanks!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Dan ben je dom (': Maar rot toch gewoon op uit dit topic oke!


    Nee, eigenlijk kun je dat niet zeggen want je kent me niet :'D

    Dominance schreef:
    (...)

    Ja hoi, als iedereen zo denkt staat het hier vol met advertenties van wemo kleding die niemand wil.


    Dát is een naaiopmerking.


    To infinity and beyond •