• Ik heb gedroomd dat m'n papa dood was, dat hij zelfmoord had gepleegd o.o Dat was echt freaking raar. Ik denk dat het komt omdat iemand van uit mijn klas haar broer zelfmoord heeft gepleegd onlangs, en ik daar nog altijd in mijn hoofd mee zit. Het was echt gewoon zo raar dat ik er bang van kreeg.

    Hebben jullie ook al zoiets gedroomd? Of wat is het raarste dat jullie ooit al hebben gedroomd?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik weet meestal niet wat ik droom
    en als ik droom is het meestal raar x)
    dus dan herinner ik het liever niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik heb wel is gedroomd dat mn broer en vader werden opgepakt door de duitsersO.o. Maar ik heb wel raardere dingen gedroomd ghihi.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik droom niet vaak, als ik dit doe dan ga ik altijd dood, weird.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ja, dan ben ik Kim Possible en dan rij ik in de Laguna van me pa met een navigatie systeem. Ik red mijn klas dan van een overstroming in kamertje verhuren. Dan rijd ik over de snelweg met 220 km/u en naast me zit een pratende eend die alles opschrijft. dan schiet ik ook wall-e neer, en mijn eindbestemming is de Golden Mountain O.o
    En ik droomde een keer dat een jongen uit mijn klas homo was en dat mijn vriendin op een schoolfeest met een oversekste jongen uit mijn klas naar bed ging xD
    Dus, mijn dromen zijn altijd vreemd. Maar vannacht was echt creepy. Toen droomde ik alleen niet.
    Ik lag te slapen en iemand ging naar de wc waardoor ik wakker werd. Ik keek heel even op en zag twee mensen zoenend in mijn kamer staan. Een vrouw met donker krullend haar en een man met een pet. Ik dacht dat het mijn ouders waren en wou vragen wat ze in mijn kamer deden. Toen zweefden ze opeens omhoog en verdwenen O.O ik kwam met moeite weer in slaap.

    Als ik erover nadenk is slapen eigenlijk niet heel goed voor mijn algemene kennis en kijk op de wereld(nerd)


    Who needs love when there is chocolate

    Als je ergens mee zit in je hoofd, ga je daar vaak over dromen.
    Ik had laatst een gesprek met mijn moeder over vreemdgaan, die avond droomde ik dat ze vreemdging.

    Maar m'n vreemdste droom was toch echt dit:
    Ik stond vooraan bij Justin Bieber concert, toen moesten we opeens allemaal naar buiten toe. Ging Justin in een beer kostuum kerstliedjes zingen met zeemeerminnen op de achtergrond. Het sloeg 10x nergens op.


    To infinity and beyond •

    Ik droomde eens dat ik doodging op m'n verjaardag. En hoe? Door een ruimtesteen die op mij viel :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oeh dat is best wel eng lijkt me .. ;x,
    Ehm,, ik heb vroeger redelijk vaak over 'de dood' gedroomd.
    Maar ik weet niet meer precies x']

    Ik heb een héle grote fantasie.
    Ik droomde vorige week nog dat ik ergens opgesloten zat, en toen ik daaruit kwam werd ik een vlinder.. Toen moest ik vluchten, want er zat een mug achter me aan die me wilde vermoorden, ghehe.

    En dat was nog niet de raarste droom ..


    Me so good.

    Ik had gedroomd dat mijn moeder mij en me vriendin probeerde te vermoorden. Ze schoot 2 keer in me maag. En me vriendin raakte zo bang dat ze vluchtte en in een helikopter boven de Atlantische oceaan ging wonen.

    Het raarste was heel lang geleden: Ik zat in de gevangenis. Toen kwam mijn zusje en vader en moeder me met een Jeep redden. Ze bonden een touw aan de tralies vast en gaven volop gas, toen gingen de tralies weg en was ik vrij,hahaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn papa dood was.
    Nu ja, hij ging binnen de dag dood gaan. En we waren op vakantie in Spanje en we wouden graag nog naar hem toe maar toen blokkeerde de lift ofzo ;x


    effort never betrays you

    Ik droom altijd raar maar dat van jou is een echte nachtmerrie.
    Hopelijk krijg je deze nacht een betere droom


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.