• Hey jongens, een verre vriendin van mij gebruikt Tumblr en vroeg of ik er ook eentje wilde maken..

    Maar wat is dat precies? Wat kun je ermee? En gebruikt iemand van jullie het?

    xKuyt(cop)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi

    Mayci schreef:
    (...)
    nee, dolliecrave.com ze heeft echt honderden :)

    wacht.. dus je hebt ook mensen buiten Tumblr die zelf themes maken..? En die kun je dan gebruiken bij tumblr..? Door ze op te slaan, of hoe..?


    ars moriendi

    Yosemite schreef:
    It's heaven on the internet with David Karp as our God.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kuyt schreef:
    (...)
    wacht.. dus je hebt ook mensen buiten Tumblr die zelf themes maken..? En die kun je dan gebruiken bij tumblr..? Door ze op te slaan, of hoe..?

    je gaat zeg maar de code zoeken HTML. En die kopieer je voor tumblr. heel simpel ik wist het bijna meteen.

    Yosemite schreef:
    It's heaven on the internet with David Karp as our God.


    Hope goes lost but never dies.

    Het geeft virussen (nerd)

    en waar haal je die gif's vandaan waar iedereen het over heeft :o


    Just a normal girl ♥

    zukkel schreef:
    en waar haal je die gif's vandaan waar iedereen het over heeft :o


    Ik haal altijd gifs van photobucket. Ik gok dat je op zoek bent naar JB gifs?


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Quixotic schreef:
    Dit is de mijne. Het is de meest heilige site ooit, maar als ik het uitleg klinkt het echt heel saai, haha. (krul) Het is gewoon een site waar je een eigen blog kan maken. Je kan foto's rebloggen, posten of posten van Flickr (site met foto's van andere amateur (of juist niet) fotograven) Je kan teksten schrijven en plaatsen door het persoonlijker te maken en je kan lekker gaan kletsen met andere mensen. c: Zo zie ik Tumblr. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.