• Dit topic gaat dus over de nieuwste The Vampire Diaries aflevering.
    Je kan hem hier online kijken als je hem nog niet hebt gezien.

    Vanaf dit moment zijn er spoilers.


    Wow. Ik voel me ongelofelijk fangirlie right now, omdat ik deze recap schrijf, maar ik moet het even uit mijn vingers hebben. The Sun Also Rises ging zowieso een erg intense episode worden, aagezien we op voorhand al wisten dat Klaus zijn offer ging uitvoeren. Maar héll, it still caught me by surprise. Ik zat letterlijk op mijn nagels te bijten toen Klaus tussen Stefan en Jenna koos en dan uiteindelijk een einde maakte aan Jenna's vampierenbestaan. Godverdegodver... Dat was echt niet normaal hoe spannend. Niet eerlijk dat Jenna er aan is nu, aangezien Jeremy en Elena nu helemaal niemand meer hebben. Maar ik snap wel waarom ze het deden aangezien ze de dingen vaak onnodig ingewikkeld maakte. Poor Alarick though... Die blik in zijn ogen toen Damon hem vertelde dat ze het hoekje om was, shockerend. Echt... John's dood zat er aan te komen, denk ik. Die kon ik op voorhand voorspellen. Zijn personage had zijn beste tijd gehad en nu heeft hij Elena voor de laatste keer een vaderdienst bewezen en zijn we ook van hem af. Ik moet eerlijk toegeven dat ik John nooit echt heb gemogen, maar ik was desondanks niet euforisch over zijn dood, aangezien ik hem net sympathiek begon te vinden. Maar ja, zijn afscheidsbrief was erg rakend, vooral dat deel met die ring.
    Tja, Caroline en Matt zag ik eigenlijk al een lange tijd niet meer als koppel, dus hun break-up was ook niet echt een verassing. Tyler en Caroline staat me meer aan, al zou ik liever hebben dat ze gewoon vrienden blijven. Wat een mooie armen heeft Tyler btw ;x
    Was ik de enige die Bonnie serieus bad-ass vond in deze aflevering? Wàw. Ik vond haar eigenlijk vrij irritant doorheen de serie, maar héll nu vond ik haar écht badass. Hoe ze die Klaus op zijn donder gaf was echt vet. Spijtig dat Elijah er geen eind aan gemaakt heeft, maar ook dat zat er aan te komen aangezien ze zonder Klaus praktisch nergens staan.
    En dan Damon... Tja, wat kan ik over hem zeggen. Ik denk niet dat ze hem uit de serie gaan schrijven, aangezien het hele punt net Stefan, hij en Elena is, maar toch... Het zou een leuke onverwachtse touch geven moest hij sterven. Of toch op zijn minst even uit de serie verdwijnen.
    Wat denken jullie? Gaat Damon er aan?

    Dus, ik hoop dat jullie mijn rambling niet erg vonden c: Ik was gewoon even onder de indruk door de omvang van deze episode _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik kijk geen TVD


    They fell in love, didn't they?

    Ik ga strax de nieuwe aflevering gaan zien si! En jaaa, die zyn kei spannend! Ik vond het heel erg voor Jenna en zo lief van Elena dat ze haar zo lief troostte. Ik hoop dat Damon er niet aan gaat! Hy is trouwens naast sexy ook kei grappig! ;] Eigenlijk vind ik hem beter by Elena passen dan Stefan ;x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.