• klik

    Jullie zijn jaloers eaah ?:9~:9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    :9~
    Grrrr, He's Mine!!:Y)


    Only those who listen can hear

    Eh nee, want Octo is my boyfriend. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    *zucht* zulke topics zijn er al zovaak geweest en dan gaan mensen zeggen dat ze dat inderdaad zijn of mensen plaatsen een foto van een lelijk iemand en zeggen dan dat dat hun vriendje is en blablabla (joehoe)


    -

    Neeeee, hihi. Mijn vriendje is tofferder <3


    your eyes are like stars in the night.

    Omg he is freaking hot:9~

    JackyDaniels schreef:
    *zucht* zulke topics zijn er al zovaak geweest en dan gaan mensen zeggen dat ze dat inderdaad zijn of mensen plaatsen een foto van een lelijk iemand en zeggen dan dat dat hun vriendje is en blablabla (joehoe)
    reageer gewoon niet ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    En Plankton is mine!:9~


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    JackyDaniels schreef:
    *zucht* zulke topics zijn er al zovaak geweest en dan gaan mensen zeggen dat ze dat inderdaad zijn of mensen plaatsen een foto van een lelijk iemand en zeggen dan dat dat hun vriendje is en blablabla (joehoe)


    Care? Sommige mensen vervelen zich. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Positive schreef:
    Omg he is freaking hot:9~
    ik weet het :9~:9~.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)reageer gewoon niet ?

    Dat bepaal ik zelf wel (bloos)


    -

    BlackHell schreef:
    :9~
    Grrrr, He's Mine!!:Y)


    Shoganai i ne~

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Dat bepaal ik zelf wel (bloos)
    dan moet je niet zo'n reactie plaatsen dat is dodelijk vermoeiend weetje,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    BlackHell schreef:
    :9~
    Grrrr, He's Mine!!:Y)
    noo way dudes, he's mine :Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)dan moet je niet zo'n reactie plaatsen dat is dodelijk vermoeiend weetje,

    Dodelijk nog wel. Sure :W


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Dodelijk nog wel. Sure :W
    ghe laat maar x).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co