• Hey mensjes «3

    Ik heb een nieuwe quizlet en de oude verwijderd. Het spijt me voor de mensen die hem hebben gelezen, maar hij was gwoon zo verouderd omdat ik er een hele tijd niet meer heb opgezeten ^^
    Naja nu heb ik dus een nieuwe^^ Genaamd I love you, but you don't know me ^^

    Ik zal een beetje uitleggen waar het over gaat, want dat staat niet echt in het begin stuk van het verhaal zelf ^^


    Het gaat over een meisje die op een middelbare school zit. Daar word ze ontzettend gepest. Op een dag accepteert ze een paar mensen die haar hebben toegevoegd. Ze begint ermee te spreken en ze kan het heel goed met 1 persoon vinden. Als ze de volgende dag weer op school komt dan word er gezegd dat er een wereld beroemde rockgroep op hun school om ergens iets over te vertellen. Dan gebeurt er iets, waar door haar wereld in een zwat gat valt. Ze weet niet wat ze hier mee aan moet en haar enige mogelijk is die jongen. Haar steun ligt bij die jongen, ze kan alles aan hem kwijt... Maar dat verandert ook.. of toch niet..

    Meer ga ik er niet over vertellen, als je wilt weten hoe het verder loopt moet je het gewoon gaan lezen ^^
    Zeg wel even wat je er van vind, mag hier in het topic, maar een reactie bij het verhaal vink ook altijd kei sweet ^^

    http://www.quizlet.nl/serie/9252/i-love-you-but-you-dont-know-me
    Bye bye love jullie «3


    ~

    In het begin is het mischien ietsje saai, maar in de loop der verhaal zijn mijn schrijf kunsten ietsje beter, naja hoop ik, want ik doe erg mijn best =D


    ~

    Oewhh,,
    Lijkt me leuk ,,kgaa nu maken (K)


    Crack a bottle

    is die zo slecht? =(


    ~