• Ik ga morgen voor 2 dagen naar Movie Park Germany en ik moet mijn tas inpakken, maar ik heb geen idee wat ik mee moet nemen. Ik vergeet altijd van alles, of ik neem veel te veel me
    Help?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uhm.. Kleren, ipod, make-up, eh.. Verder weet ik niks meer eigenlijk. ;P


    Opgeven is geen optie.

    ondergoed, make up, kleren, schoenen, telefoon, mp3.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb dat ook altijd ¬¬ Maar meestal gaat het goed ;D
    Ik maak altijd kopjes: Kleren, elektronica, toiletspullen, make-up enz. Misschien is dat voor jou ook een idee?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ondergoed, Make up, 2 shirtjes met korte mouwen, 1 shirt met lange mouwen, Ipod, Sneakers, Toiletspullen, Boek voor de avond


    Firm believer of all that is magic

    Maak een lijstje ^^? Heb ik ook gedaan ^^


    Life is hard and then we die

    Ondergoed,
    Sokken,
    Twee shirts,
    Een hempje,
    Een trui/vest,
    Broek,
    Schoenen die lekker zitten
    iPod,
    Boek,
    Geld,
    Toiletspullen,
    Pyjama,
    Mobiel
    enz.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Geld!!! (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    oplader van je telefoon en mp3, die ik wel vergeten ben! gelukkig hebben ze die hier ook


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Neem gewoon helemaal niks mee.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Maak een lijstje voor jezelf. Ga een normale dag af in je hoofd. Wat doe je nadat je gedoucht hebt? Make-up, borstel, deo. Eventueel föhn etc. Dat doe ik altijd. Opladers, Ipod, Mobiel.
    Schrijf dat allemaal op, zoek het bij elkaar en check of je dat uiteindelijk allemaal hebt ingepakt.


    Caution first, always.

    ga de hele dag langs in je hoofd en alles wat je dan nodig hebt schrijf je op ^^


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.