• Ja,je weet wel. Die Look-a-like van Tom. Hij was vandaag op de meeting in Leeuwarden. Met die Look-a-like Bill. Ken je ze niet? Hier een foto.
    http://dreadlocktom.hyves.nl/album/31220196/rtl_tv_oliver_geissen_show_3_september/xXQ8/fotos/346521855/0/pHPd/#media=13.346521839.ntyl&searchhyver=&__state__=13

Music is the new sex

ik ken em niet:X

Geeft niks hoor^^

Music is the new sex

Ze zijn haast overal in het land te vinden als er iets met TH wordt gedaan.x] Ik heb gevraagd naar hoeveel concerten hij in totaal is geweest, 30 ofzo =.=' Hij kon het niet eens meer bijhouden :Q

Beter tochxD ik vind hem best wel cooll eigenlijk:X

Music is the new sex

Iewl die kerols waren er 14juni toch ook?
    ik vind ze er nieteens op lijken. :S

AAP

Iewl die kerols waren er 14juni toch ook?
    ik vind ze er nieteens op lijken. :S

Ze zijn wel aardig hoor^^

Music is the new sex

Ik had hem op 4 maart gezien en heb een paar foto's van hem :P Ik een myn vriendin probeerden hem de hele tyd naar ons toe te trekken xD

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Ik had hem op 4 maart gezien en heb een paar foto's van hem :P Ik een myn vriendin probeerden hem de hele tyd naar ons toe te trekken xD

Stoer^^

Music is the new sex

ken ik nii en om erlijk te zijn zien die er wel mislukt uit.

ken ik nii en om erlijk te zijn zien die er wel mislukt uit.

Hij is wel aardig. (Woow,hoevaak heb ik dat nu al gezegd:O)

Music is the new sex

Oeh ik was samen met Tim en nog een paar mensen in Heerlen gaan stoepkrijten :''D

Oeh ik was samen met Tim en nog een paar mensen in Heerlen gaan stoepkrijten :''D

Vet stoer^^

Music is the new sex

Ik vind ze ni leuk en ik vind ze eng.punt!

Ik vind ze ni leuk en ik vind ze eng.punt!

Dat kanxD

Music is the new sex

Ik heb zyn foto's die ik op 4 maart heb genomen in myn fotoboek neergezet xD

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Ik ken hem wel ^^
    Naja een beetje ^^
    Een vriendin van mij is meer bevriend met hem ^^

~

Ik weet wel wie hij is jaa ,, maar kheb hem 1 xtje in egt gesien vn veraf ,,
    (K)

Crack a bottle