• Ik luister al een tijdje terug naar Tokio Hotel. Dat was echt lang geleden.

Maar soit, vroeger had ik niets met Humanoid. Ik vond dat album eigenlijk vreselijk, maar als ik het nu luister vind ik het best nog meevallen. Het is niet mijn favoriete muziek, maar het doet zeker ook geen pijn in mijn oren.
    Ik word er zelfs een blij van omdat Tokio Hotel voor mij toch veel betekend (heeft).

Het geeft niet hetzelfde gevoel dat ik krijg als ik naar Schrei of Zimmer 483 luister, maar toch. ^-^

Hoe is jullie blik op Humanoid na een paar jaar?

[ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 20:01 ]

Let the Night embrace you

Oh, geweldig album + tour :'D Miss the good times.

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Ja, hetzelfde als jij. Eerst wilde ik d'r niks van weten, maar het valt mee maar het is echt niet hetzelfde als Shrei en Zimmer..

You move me ......... Kurt

Voor mij betekend Smokio Hotel nog steeds hetzelfde dus daar doe ik geen uitspraak over :3.

Wie du mir, so ich dir.

Ik vind het geweldig! De eerste keer dat ik het hoorde twijfelde ik wel, maar na de tweede keer luisteren was ik helemaal verkocht!

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

@Kirsten:
    Smokio Hotel :'D
    Daar ben ik best wel jaloers op. Ik ben gewoon uit Tokio Hotel gegroeid zonder dat te willen. Ik wil er nog altijd die even grote fan van zijn die ik toen was, maar dat lukt me gewoon niet meer. Ik vind de muziek nog altijd goed, maar iets in mij zorgt ervoor dat ik het niet meer zo kan luisteren als ik vroeger deed. Ik mis die tijd en ik kan hem gewoon niet terug krijgen...

Let the Night embrace you

Kanon schreef:
    @Kirsten:
    Smokio Hotel :'D
    Daar ben ik best wel jaloers op. Ik ben gewoon uit Tokio Hotel gegroeid zonder dat te willen. Ik wil er nog altijd die even grote fan van zijn die ik toen was, maar dat lukt me gewoon niet meer. Ik vind de muziek nog altijd goed, maar iets in mij zorgt ervoor dat ik het niet meer zo kan luisteren als ik vroeger deed. Ik mis die tijd en ik kan hem gewoon niet terug krijgen...
    Het is nu eenmaal zo daar kun je niet meer veel aan veranderen. Je kunt je ook bedenken of het wel realistisch was hoe je er toen tegen aankeek. 9 van de 10 mensen die jong waren en naar Tokio Hotel luisterden kregen eigenlijk niet eens écht bewust mee met wat er om hen hen gebeurde en verkeerde gewoon in een soort roes waardoor alles anders en beter leek. Misschien ben je nu te volwassen om weer in die roes te geraken. Dat kan natuurlijk ook :3. Zie het zo als iets waar je vroeger ontzettend tegen op keek en veel steun aan had. Nu is het gewoon njog iets wat je af en toe vermaakt. Dat is verder toch niet erg (bat). Mhehe ja .. Smokio Hotel, een van de vele bijnamen bedacht door ondergetekende (nerd)

[ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 20:08 ]

Wie du mir, so ich dir.

Prachtig.. echt waar, geen woorden voor. :Y)

I changed.

Ik heb nooit twijfels gehad. (Y: Dus gewoon nog steeds een prachtig album.

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 23:06 ]

Ik vind hun muziek nog altijd leuk, dus dat album ook. (bloos)

-

Prachtig
    Ook al begint Pain of Love raar, dat liedje betekent veel voor mij toen ik liefdesverdriet had ;)

Love don't like Hate!

Animale schreef:
    Oh, geweldig album + tour :'D Miss the good times.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Ik hoor mezelf nog meezingen op het concert in het Duits, omdat ik al die Engelse nummers niet kende.. haha

Life is hard and then we die

Na enkele jaren? Zolang is het toch nog niet geleden? :'D
    Ik had eerst wat twijfels maar ik vond het toch een goed album, nu nog steeds.

Your make-up is terrible

Ik was eerst fan van hun, maar dat ben ik allang niet meer.:Y)

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

LENI schreef:
    Ik was eerst fan van hun, maar dat ben ik allang niet meer.:Y)

It's going to be difficult, but not impossible.