Sam besluit zijn ouders financieel bij te staan tijdens de zomervakantie en kiest ervoor om een vaste job te nemen bij het pizzabedrijf Romeo & Juliet, waar hij al pizza's voor rondbracht.
De familie Evans blijkt niet te enigste te zijn met financiële problemen: wanneer een meisje woest en helemaal over haar toeren de zaak binnenstapt en de baas aanspreekt, geraakt Sam helemaal gefascineerd door haar.
Een verhaal over liefde, vriendschap en het feit dat er nog steeds goedheid bestaat tussen de mensen.
Rollen:
- Beste vriendin van het meisje (knap, van Zuiderse afkomt, sociaal, speels)
- Andere jongens/meisjes die voor Romeo & Juliet werken (ik heb hier maar twee van nodig)
- Oudere zus van het meisje (eigenwijs, doet zich dommer voor dan ze is, zal het goed kunnen vinden met Santana)
- Andere rollen (alleen wanneer het nodig is om een andere in te vullen, zoals bijvoorbeeld de broer of de crush van iemand. Het is dus mogelijk dat je bijvoorbeeld de beste vriendin maakt en daarna haar lief invult, maar ik hem niet goed vind & iemand anders hem laat invullen. Hoewel die kans wel erg klein is, dus als je het niet snapt, trek het je niet aan.)
Invullen:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Foto: Beschrijving moet niet! Liefst iemand waar ik nog wat foto's van kan vinden (dus het moet niet persé een bekend persoon zijn) en daarbij vernoemen waar ik nog foto's kan vinden/wie het is.
Karakter: UITGEBREID! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen (': . Voor diegene waarvoor dit nog moeilijk is: noem op zijn minst drie negatieve en drie positieve eigenschappen in volledige zinnen.
Hobby's: Ze zitten niet in de glee club, ze moeten dus niet persé graag zingen
Extra: Crush, favoriete kleur, beste vrienden/vriendinnen, bezigheden deze zomer, ... (Wanneer je een crush heb, liefst die ook zo correct mogelijk uitwerken aan de hand van de vragenlijst!)
Leuk verhaal?
(Meisjes)namen?
Titel?
Dank je (: .
[ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 19:28 ]
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.