• Bij de auditie rondes hoeveel is een kaartje dan ? bij hollands got talent

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:32 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zou het werkelijk niet weten. ;a
    wat ga je eigenlijk doen (aa)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ik zou het werkelijk niet weten. ;a
    wat ga je eigenlijk doen (aa)
    haha ik niks maar mn vriendin & als er mensen willen kijken ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)haha ik niks maar mn vriendin & als er mensen willen kijken ?


    Oooh hahaha.
    Ik ben ooit met een vriendin mee naar popstars geweest, omdat zij meedeed. Was vet lang wachten ö


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Oooh hahaha.
    Ik ben ooit met een vriendin mee naar popstars geweest, omdat zij meedeed. Was vet lang wachten ö
    Hoelang ?
    Was ze door ?-a-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Hoelang ?
    Was ze door ?-a-


    Ze was rond 11 uur aan de beurt. Toen gingen we al die dingen opnemen buiten weet je wel? dat popstars schreeuwen, en dat nance en gerard aankwamen. Dat soort dingen. Daarna hebben we tot 5 uur moeten wachten en toen hoorden we dat ze niet door was, ze vonden d'r iets te jong ofzo.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Ze was rond 11 uur aan de beurt. Toen gingen we al die dingen opnemen buiten weet je wel? dat popstars schreeuwen, en dat nance en gerard aankwamen. Dat soort dingen. Daarna hebben we tot 5 uur moeten wachten en toen hoorden we dat ze niet door was, ze vonden d'r iets te jong ofzo.
    aah naaiend ;x Hoe oud was ze toen ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)aah naaiend ;x Hoe oud was ze toen ?


    Net 16. Maarja, dan moeten ze die leeftijdsgrens niet 16 doen xd.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Net 16. Maarja, dan moeten ze die leeftijdsgrens niet 16 doen xd.
    ja echt eaah ;x. Zielig voor je vriendin. Kan ze goed zingen ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co