• Want ik moet me nu gaan klaar maken voor mijn operatie. Ik zit gewoon tetrillen, omdat dit mijn eerste operatie is. Hopelijk komt alles goed dan met me. Baay (;

    Ik ben al weer terug met heel veel pijn.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:28 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    <3


    To infinity and beyond •

    Succes meid. (flower)


    They were never in fact homeless

    succes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    succes(flower)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Heel veel succes! <33


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Succes! <3


    Even a white rose has a black shadow.

    Ben terug van operatie.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    o.O had je verdoving/narcose?

    Hoe was het gegaan?

    dramaqueenqq schreef:
    o.O had je verdoving/narcose?

    Ik was wakker, maar ik had verdoving ja, ze hebben ijzere staafjes tussen mijn kaken gestoken, en ze hebben mijn kin goed getrokken, en nu gaan ze volgende week donderdag een stuk bot wegsnijden. Nu heb ik echt veel pijn, ik kan me mond niet open doen, allee mag het niet, en ik ga gewoon dood van de pijn weetje.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    (...)
    Ik was wakker, maar ik had verdoving ja, ze hebben ijzere staafjes tussen mijn kaken gestoken, en ze hebben mijn kin goed getrokken, en nu gaan ze volgende week donderdag een stuk bot wegsnijden. Nu heb ik echt veel pijn, ik kan me mond niet open doen, allee mag het niet, en ik ga gewoon dood van de pijn weetje.


    hoe eet je dan?