• De stelling van vandaag luidt:
    Het is maar raar als een jongen op paardrijden zit

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, eigenlijk ben ik het eens, ik vind paardrijden niet echt iets voor jongens, lol.


    -

    Oneens


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Oneens, kijk maar naar de topsport bij paardrijden ... Voornamelijk mannen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Choir schreef:
    Totaal oneens, paardrijden is ook gewoon een sport en er zijn zat meiden die voetballen (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Birthday schreef:
    Zoals Necrophiliac al zei; bij sporten heb je geen onderscheid tussen vrouwen en mannen.

    Oneens dus. (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens. Ik ken wel jongens die paardrijden, en dat vind ik helemaal niet raar.

    LunaVilijn schreef:
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel sexy vind wanneer een man kan paardrijden.


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Oneens.
    Paardrijdende mannen zijn (vaak) hot!

    En als je naar grote wedstrijden kijkt, dan zijn dat bijna alleen maar mannen.
    Niks raars aan dus.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 10:26 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Birthday schreef:
    Zoals Necrophiliac al zei; bij sporten heb je geen onderscheid tussen vrouwen en mannen.

    Oneens dus. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Birthday schreef:
    Zoals Necrophiliac al zei; bij sporten heb je geen onderscheid tussen vrouwen en mannen.

    Oneens dus. (:


    I´m nothing special.

    Oneens...hoewel ijn vader rijd paard en is niet meteen een van de normaalste :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    LunaVilijn schreef:
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel sexy vind wanneer een man kan paardrijden.


    To infinity and beyond •

    Bayla schreef:
    Zeker oneens.


    We accept the love we think we deserve.

    Oneens.


    Even a white rose has a black shadow.

    op mijn manege zitten wel wat jongens