• Voor iedereen die tussen nu en een half uur geleden op Tiny heeft gezeten had wel gemerkt dat er iets was.
    Ik was rustig aan het trampoline springen en met mensen op Tiny aan het praten. Ik wilde nog wat zeggen en we hebben een verhoging. Dus ik ging aan een muurtje van de verhoging hangen en die viel er af. Ik probeerde hem tegen te houden maar hij lag op mijn buik dus eerst kreeg ik bijna geen lucht. Ik wist hem uiteindelijk op mijn benen te gooien maar daar ging het natuurlijk ook pijn doen. Dus ik proberen dat ding van me af te tillen zonder me vingers te laten tussen komen. Toen dat gelukt was had ik zoveel pijn dat naar binnen ben gerend met mijn laptop want die viel bijna. Toen ik op de bank zat voelde ik de pijn pas echt. Alles deed pijn. Dus ik begon zo hard te huilen dat ik bijna begon hyper te fentileren. Ik heb dat al 2 keer eerder gedaan dus ik wist wat er ging gebeuren. Dus wilde het tegen gaan dus begon eerst in mijn handen te blazen en daarna in een plastic zakje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ooh, arme schat :(

    Ach, schat toch!
    Ik dacht al, wat is er aan de hand? O:
    Gaat het al wat beter?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    Ach, schat toch!
    Ik dacht al, wat is er aan de hand? O:
    Gaat het al wat beter?


    Ja ik voel alleen ngo heel veel pijn in mijn rug en mijn buik. Ik heb al een paracetemol in genoemn


    "Ignite, my love. Ignite."

    awh, Sterkte meid. Lijkt me echt wel eng

    :c ocherm. Heel goed alles koelen en ik hoop dat het nu weer ietsje beter met je gaat? (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    :c ocherm. Heel goed alles koelen en ik hoop dat het nu weer ietsje beter met je gaat? (flower)


    Heeft niet zoveel extreem zin. Want alleen mijn rug doet nu nog extreem veel pijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ouh arme meid ;o
    -CYBERHUG-


    Has no one told you she's not breathing?

    Autsch sterkte er mee^^


    Music makes me high