• Hoe kan je hem nou hartenloos vinden ? Ik ben echt geen belieber maar ik kreeg kippenvel en ik kreeg tranen na dit filmpje.
    als 't filmpje niet werkt

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:37 ]

    De titel staat me al niet aan, en stuur is link, zie het filmpje niet.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:34 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ligt het nou aan mij, maar gaan jouw topics OF over Jb, OF over Disney Sterren, maar dan wel allemaal klagend dat mensen ze niet leuk vinden. Meh. Nou ja, dat kinderke heeft een mening, en die respecteer je dan maar ook gewoon.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ligt het nou aan mij, maar gaan jouw topics OF over Jb, OF over Disney Sterren, maar dan wel allemaal klagend dat mensen ze niet leuk vinden. Meh. Nou ja, dat kinderke heeft een mening, en die respecteer je dan maar ook gewoon.

    heb je dat filmpje wel eens goed bekeken ? BTW ik maak een topic over wie ik wil !

    Ik vond dat zo lief en leuuuk <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    JonasPoop schreef:
    (...)
    heb je dat filmpje wel eens goed bekeken ? BTW ik maak een topic over wie ik wil !


    Ik heb dat filmpje gekeken, en mij boeit het niet wat dat kind van JB vindt, of wat ze er over zegt, okay?

    Of het boeit me niet whatever the hell hij doet voor het goede doel of zo. Hij krijgt betaald, bon.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:38 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    13 minuten @_@
    nnnnope.


    I live for the applause, you will die for it.

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ik heb dat filmpje gekeken, en mij boeit het niet wat dat kind van JB vindt, of wat ze er over zegt, okay?

    Of het boeit me niet whatever the hell hij doet voor het goede doel of zo. Hij krijgt betaald, bon.

    Stop eens met hem te afkraken. Hij is ook maar een jongen die zijn dromen na ging

    JonasPoop schreef:
    (...)
    Stop eens met hem te afkraken. Hij is ook maar een jongen die zijn dromen na ging


    En zichzelf daarom zo erg exploiteert.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    JonasPoop schreef:
    (...)
    Stop eens met hem te afkraken. Hij is ook maar een jongen die zijn dromen na ging
    stop eens haar mening af te kraken (krul)
    wat
    zei ik dat?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ohgod, ik vind dat zo lief van Justin!, echt, ik kreeg ook tranen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zo Nice:)


    Firm believer of all that is magic

    Joker schreef:
    (...)stop eens haar mening af te kraken (krul)
    wat
    zei ik dat?

    Jij mag haar niet afkraken omdat ze mijn mening afkraakt, hoor, doe eens lief!!1!!!


    Prototype pubermeisjes-praat.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb het niet gehoord ofzo?

    Lol, ik vind het vet leuk voor die meisjes dat ze op die manier hun idiool mogen ontmoeten :3. Ik vind hem opzich wel schattig in de dingen die hij voor fans doet. Maar.. dat doen de meeste artiesten wel, dus ik ben er niet speciaal van onder de indruk.

    Maar je moet wel begrijpen dat wanneer mensen een stronthekel aan hem hebben, dat ze dat gewoon hebben. Jij vind hem leuk, zij vinden hem verschrikkelijk. Als je op deze manier jouw mening en jouw bevindingen aan anderen probeert op te dringen, zullen ze hem echt niet leuker of specialer gaan vinden ben ik bang. (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    Necrophiliac schreef:
    (...)
    Jij mag haar niet afkraken omdat ze mijn mening afkraakt, hoor, doe eens lief!!1!!!


    Prototype pubermeisjes-praat.

    Jaa !! @Necrophiliac moet zich nie moeien x'D