• oke lieve quizletter
    een hele lieve vriendin van mij hier genaamd lunavilijnis begonnen aan een story. en ik vroeg me af of er mischien mensen het willen lezen. zelf vind ik het een heel orgineel verhaal.

    alvast bedank
    (flower)

    Toen Isis Meskeneth's ouders bruut werden vermoord, sloot zij zich aan bij het geheime agenten-genootschap, Alter genaamd, om de personen te bestrijden die niet alleen haar ouders, maar tientallen anderen hebben vermoord. Al op vijftienjarige leeftijd, twee jaar na haar aansluiting, was ze de beste Alter-agente in Egypte. Ze werd overgeplaatst naar het Alter-hoofdkantoor in Tokio, Japan, waar ze inmiddels ook de beste agente is.
    Wanneer Isis, na een zeer inspannende missie, naar de CEO, Tojo Kojuro, wordt geroepen, zal een nieuwe wereld voor haar opengaan:
    Ze moet, undercover als student op Domino High, informatie zoeken over een van de grootste criminelen die de wereld ooit gekend heeft: Lumen Night. Maar het is niet zomaar een crimineel, het is de man die Isis' ouders vermoordde.
    Isis zweert zichzelf dat geen enkele emotie haar in de weg zal staan bij deze missie, de missie waardoor ze zich in eerste instantie bij Alter aansloot.
    Kan ze zichzelf aan die belofte houden wanneer de populairste jongen van de school, Yami Atemu, zijn oog op haar heeft laten vallen? Kan ze haar geheim bewaren voor haar nieuwe vrienden? Zal ze Lemus' plannen kunnen dwarsbomen?
    En wat heeft Yami met dit alles te maken?
    klikkie


    we all deserve to die

    klinkt gaaf (:


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    hebben niet meer mensen intressen in z'n soort verhaal???

    ondertussen zijn er al 19 hoofdstukken dus check ik out!!!!!


    we all deserve to die

    Klinkt interessant ^^


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Klinkt interessant ^^

    is het ook :3
    heel wat anders dan al die fan wanhopig heid story's


    we all deserve to die

    hmhm dat is het zeker. ^^


    Some angels have no wings.