Mijn ouders zijn rijk & gescheiden, da eerste is wel cool Tot een paar maanden geleden woonde ik bij men pa, die heeft me buiten gezet omda ik zijn vriendin nie kon verdragen.. Hij gooide me eten naar me hoofd en smeet mijn spullen door het raam, en toen bracht hij me naar men ma. Ik wil hem nooit meer zien en da is nu al 4 maanden gelukt. in het begin da ik terug bij men ma woonde stond hij vaak aan de school te wachten op mij, zogezegt om het goed te maken maar ik zei dan telkens da ik nie mee wou en toen ging hij weg, da gebeurde 3 keer. Doorda ik terug bij men ma woon heb ik een heel goeie band gekregen me haar, ze moet veel werken[daarom woonde ik bij men pa] Ik ga met de trein naar school en op die trein wordt ik gestalkt door een jongen, echt waar xp die zit altijd naast mij, echt iedere dag. Omda ik da zo raar vond besloot ik om samen me Nikki, mijn vriedin vn op de trein eens in een andere wagon te gaan zitte, en plots zat die jongen daar ok! Ik vin da echt zo erg, tis wel nog ne knappe maar pff.. Ds echtom bang van te worde jong xp
Voor de rest heb ik veel vriendinne waar ik heel veel plezier mee heb, ben ik verslaaft aan quizlet & msn en heb veel PROBLEMEN [Hummm..] me jongens xp
Khou ontzettend veel van muziek en dansen is gewoon mijn leven.
Ik mis mijn broer heel erg, want ik zie hem maar om de 2 weken.
Tha, dr zijn nog veel dingen gebeurd mrjaa xp
Turning up the volume