• Ik heb vandaag mijn samsung chat 335 gekregen. Bij het menu staat twitter, hyves, facebook bij. Weet iemand of dat je dan moet betalen als je op twitter gaat?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    <3

    voor internet wel, dus ik denk die ook tenzij je een abbo hebt met internet erbij.

    Als je internet hebt niet anders wel


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    PRINGLES schreef:
    voor internet wel, dus ik denk die ook tenzij je een abbo hebt met internet erbij.


    Ik heb wel wifi


    <3

    expletive schreef:
    (...)

    Ik heb wel wifi


    dan is het gratis als je op wifi zit. Alleen moet je dan ergens aangeven dat je op wifi zit ofzo xd


    Alleen maar tranen van geluk

    Bij Wifi niet en bij andere dingen wel


    dream, dare, fly!

    Voor applicaties moet je uh, weetje zo'n abo internet hebben. Geen WiFi.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Voor applicaties moet je uh, weetje zo'n abo internet hebben. Geen WiFi.


    Nee hoor ik heb ook geen abbo en ik download apps en doe dingen met apps gewoon op wifi


    dream, dare, fly!

    ik heb het al eens geprobeerd en ineens was mijn belkrediet op (huil)

    Ik heb ook een samsung chat 335 en zelfs als ik op wifi ging was ik geld kwijt...


    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

    LoooveYouu schreef:
    Ik heb ook een samsung chat 335 en zelfs als ik op wifi ging was ik geld kwijt...


    Omdat je betaalt voor het verzenden en ontvangen van data. Je betaalt altijd voor internet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    LoooveYouu schreef:
    Ik heb ook een samsung chat 335 en zelfs als ik op wifi ging was ik geld kwijt...


    Dus als ik het goed begrijp kost het geld, en daarmee bedoel ik dan door de mobiel dus niet het internet thuis. Word dit dan van je beltegoed afghaald, ik heb abbonument.


    <3