• een verhaal over de cullens en bella

ze wonen nog steeds in forks en zijn gelukkig. totdat een vulkaan actief wordt

met alle gevolgen van dien het speelt zich af na eclipse en voor breaking dawn

http://www.quizlet.nl/stories/37226/volcano-disaster-twilight/

[ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 12:19 ]

iemand kleineren online is ook pesten!!!

Wut. 't Klinkt grappig, en ik had interesse. Totdat ik je spelling zag op dit topic. Dat is een afknapper.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Necrophiliac schreef:
    Wut. 't Klinkt grappig, en ik had interesse. Totdat ik je spelling zag op dit topic. Dat is een afknapper.

ekens
    spelling hoezo?

ik maak veel fouten en ik weet dat er leest tekens moet grbuiken mar die dingen irriteer ik me aan

zwarteengel schreef:
    (...)
    ekens
    spelling hoezo?

ik maak veel fouten en ik weet dat er leest tekens moet grbuiken mar die dingen irriteer ik me aan

En daarom irriteer ik me aan jouw spelling! ;D

Ach het is heus geen slecht verhaal hoor, misschien eens laten bèta-readen voor de spelling?

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

stuffie schreef:
    Ach het is heus geen slecht verhaal hoor, misschien eens laten bèta-readen voor de spelling?

ik wist niet dat mensen hier werden

aangekeken op hun spelling en ik heb een beta reader om hulp gevraagd en nog niks gehoord

dus dat helpt ook niet

Een vulkaan in Forks?? Orgineel, ik ga een kijken

Ex astris, sciencia

zwarteengel schreef:
    (...)

aangekeken op hun spelling en ik heb een beta reader om hulp gevraagd en nog niks gehoord

dus dat helpt ook niet

Het duurt dan ook even voordat alles gebeta read is en zo, (;

zwarteengel schreef:
    (...)

dus dat helpt ook niet

het duurt even voor een béta-reader je verzoek accepteerd,

Ex astris, sciencia

zwarteengel schreef:
    (...)

dus dat helpt ook niet

Als het een goed verhaal is lees ik er wel over heen, maar het is idd wat vervelend:$
    Wacht gewoon tot je bèta-aanvraag geaccepteerd is. Het duurt idd een tijdje maar het is handig en je kunt er tips uithalen.(A)

Lupin schreef:
    Een vulkaan in Forks?? Orgineel, ik ga een kijken

nee niet in forks

yellowstone die ligt een tijdje verderop

maar hij is zo groot dus de klappen komen helemaal in forks aan

dank je:)

[ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 21:41 ]

stuffie schreef:
    (...)

Als het een goed verhaal is lees ik er wel over heen, maar het is idd wat vervelend:$
    Wacht gewoon tot je bèta-aanvraag geaccepteerd is. Het duurt idd een tijdje maar het is handig en je kunt er tips uithalen.(A)

het was niet voor story problemen toen maar vanwege dat ik een droom nodig had voor me laaste hoofdstuk

oeh deel vergeten erin te doen stom na ja doe het wel bij de volgende

en die heeft niet gereageerd
    dus

ik ben gewoon bang dat die readers teveel aan me hoofdstuk gaan veranderen bepaalde namen kun je niet anders typen

zwarteengel schreef:
    (...)

het was niet voor story problemen toen maar vanwege dat ik een droom nodig had voor me laaste hoofdstuk

oeh deel vergeten erin te doen stom na ja doe het wel bij de volgende

en die heeft niet gereageerd
    dus

ik ben gewoon bang dat die readers teveel aan me hoofdstuk gaan veranderen bepaalde namen kun je niet anders typen

Dan zeg je toch gewoon dat ze niets aan de tekst mogen aanpassen en gewoon de fouten zeggen ;)
    Dat kan ook

stuffie schreef:
    (...)

Dan zeg je toch gewoon dat ze niets aan de tekst mogen aanpassen en gewoon de fouten zeggen ;)
    Dat kan ook

de fouten vallen wel mee maar het is dat ik geen leestekens gebruik:(

zwarteengel schreef:
    (...)

de fouten vallen wel mee maar het is dat ik geen leestekens gebruik:(

Soms heb je ook wel spellingfouten, maar dat zijn meestal gewoon typfouten en als je het goed overleest helpt het al veel.
    En leestekens zou je best gewoon leren gebruiken je hebt dat overal nodig dus je moet het gewoon doen. Toen ik mijn eerste story begon zag ik ook op tegen al die leestekens maar ik heb meteen gezegd dat ik het wel moet doen omdat het anders een stuk slechter is. Na een tijdje is het echt een automatisme en hoef je er niet eens meer op te letten. Dus best gewoon leestekens gebruiken en na een paar dagen of weken plaats je ze gewoon al onderbewust goed ;)

oke weer een les geleerd ik moet dus geen storys promoten eindigd toch alleen maar slecht