• Ik ben mishandeld door mijn vriendje. Als ik het zo zeg klinkt het ontzettend eng en vreselijk erg, terwijl ik dat achteraf niet meer zo erg vind. Ik weet dat hij er veel spijt van heeft, ik heb het hem gegeven.
    Het begon zaterdag al, we hadden een beetje mot maar het werd snel goed gepraat. Zondag kregen we ruzie en hij kon het gewoon niet meer aan. Hij duwde me, schreeuwde tegen me en smeet me op de grond. Eenmaal thuis pakte hij me op en smeet me ontzettend hard op het bed. Ik was zo bang.
    We hadden het goed gepraat, maar 's nachts begon het gedonderd weer. Weer geduw, getrek en hij sloeg me zelfs. Hij kneep in mijn gezicht en dwong me te blijven liggen. Ik was zo bang voor hem, ik kon niet anders. Uiteindelijk kalmeerde hij en begon hij te huilen, hij had zo veel spijt van wat hij gedaan heeft. Nu nog steeds, hij kan het gewoon niet accepteren. Hij wilde het uitmaken, hij zei dat hij mij niet waard was.
    Maar ik wil hem, hij is voor mij de enigste. Het kan me niet schelen of hij me slaat, ookal doet het me pijn. Ik weet dat hij het niet expres doet, dus ik vergeef hem.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    dat is moeilijk zeg, hmm.. Hij moet plechtig beloven dat het hem echt spijt en het niet meer zal doen, en dan kunnen jullie het wel weer proberen. Maar zodra hij het nog een keer doet, dan moet je er een punt achter zetten. Want eigenlijk kan het gewoon niet.


    Expect the unexpected

    Aww sterkte met je vriend..
    Was ie dronken ofzo?


    Jump and touch the sky.

    Ah
    Ik kan je aan de ene kant wel begrijpen dat je het hem hebt vergeven
    Als hij er echt super veel spijt van heeft zou ik hem ook misschien en 2de kans geven


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Guenybear schreef:
    Aww sterkte met je vriend..
    Was ie dronken ofzo?

    Nee, hij was niet dronken.

    @Badblood
    DIt is niet de eerste keer en ik weet dat het niet hoort. Maar ik kan gewoon niet zonder hem. Dat kan ik gewoon niet.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    ok,je moet dit stoppen echt dit gaat je kapot maken. Ja je houd van hem maar als hij de eerste klap uitdeelt moet je maken dat je wegkomt, echt!

    -ik spreek uit ervaring-

    Zeg hem misschien dat hij een woedebeheersingscursus moet doen? Dat helpt vast zijn schuldgevoel en dan zal die dat hopelijk ook niet meer doen ^^.
    Als hij je zo graag wilt, dan zal hij dat wel doen ^^

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 18:00 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BadBlood schreef:
    dat is moeilijk zeg, hmm.. Hij moet plechtig beloven dat het hem echt spijt en het niet meer zal doen, en dan kunnen jullie het wel weer proberen. Maar zodra hij het nog een keer doet, dan moet je er een punt achter zetten. Want eigenlijk kan het gewoon niet.


    Kill them with kindness.

    Naja hij heeft er wel spijt van enzoo ik denkdat je hem wel een 2e kans kan geven...


    Jump and touch the sky.

    BadBlood schreef:
    dat is moeilijk zeg, hmm.. Hij moet plechtig beloven dat het hem echt spijt en het niet meer zal doen, en dan kunnen jullie het wel weer proberen. Maar zodra hij het nog een keer doet, dan moet je er een punt achter zetten. Want eigenlijk kan het gewoon niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jeetje... Meid toch, wat zit je in een lastige situatie. Als je echt niet zonder hem kan, wat ik heel goed kan begrijpen, dan zul je er inderdaad voor moeten zorgen dat hij iets van woedebeheersing gaat doen. Succes =o


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Marshmellow schreef:
    Zeg hem misschien dat hij een woedebeheersingscursus moet doen? Dat helpt vast zijn schuldgevoel en dan zal die dat hopelijk ook niet meer doen ^^.
    Als hij je zo graag wilt, dan zal hij dat wel doen ^^

    Eigenlijk is dat een best wel heel erg goed idee. Dank je wel!


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Sorry maar niemand mag je zomaar slaan. dus in mijn ogen is hij jou 2de kans niet waard. slaan is fout.


    Some angels have no wings.

    Het lijkt inderdaad minder erg als je er achteraf naar kijkt, maar weet je, het is erger dan je denkt, vooral omdat ik net las dat dit niet de eerste keer is. Hij kan duidelijk zijn woede niet beheersen, en hoeveel spijt hij er ook van heeft, de volgende keer doet hij het net zo hard. Hij gaat je helemaal kapot maken tot je gewoon willoos bent en voor altijd bij hem blijft, wat er ook gebeurd. Laat het niet zover komen.


    Don't judge a book on its cover

    Marshmellow schreef:
    Zeg hem misschien dat hij een woedebeheersingscursus moet doen? Dat helpt vast zijn schuldgevoel en dan zal die dat hopelijk ook niet meer doen ^^.
    Als hij je zo graag wilt, dan zal hij dat wel doen ^^

    Avondrood schreef:
    (...)
    Eigenlijk is dat een best wel heel erg goed idee. Dank je wel!

    Daar worden jullie beiden beter van denk ik ^^. Als hij er mee kan stoppen zal hij zich ook niet meer zo schuldig hoeven te voelen en dan kan jij met een gerust hart al wel eens kwaad op hem zijn ofzo =). Denk dat het je relatie maar kan versterken^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay