• Ik vroeg me af wat jullie van Antwerpenaren denken :)
    Er was vorige week een discussie in onze klas, over het feit dat vele "Buitenlandse" mensen zeiden dat Antwerpenaren dikke nekken waren en dat ze zichzelf het beste vonden.
    Ikzelf ben Antwerpenaar en vond eigenlijk dat het niet waar is:)
    Wat denken jullie nu eigenlijk over ons?
    Dit is gewoon pure nieuwsgierigheid hoor ^-^


    Edit; Ok, ik zet soms op foto's dat ik weet dat ik goed ben, maar dat is als grap bedoelt :')

    Dit is geen topic om ruzie te zoeken dus maak alsjeblief geen ruzie om de mening van iemand :)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 14:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat jullie lekkere wafels hebben en een saaie binnenstad. Meer vind/weet ik eigenlijk niet van jullie (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ken er geen en ik ben er nog nooit geweest dus ik kan er ook niks over zeggen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb geen idee hoe jullie deruit zien eigenlijk.. dus ik kan ook niet echt een mening geven. Het enige wat ik vind is dat jullie accent echt zo hilarisch is, hahahaha.

    Jullie hebben een cool accent (:
    Sorry, ik weet niets van Antwerpen


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    ik zelf zie het verschil niet tussen een antwerpenaar(belg) en een nederlander... behalve aan het accent...
    ^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Lekkere wafels en een leuk accent. Verder zou ik niet weten wat ik van Antwerpenaren moet vinden, want ik ken niemand uit Antwerpen persoonlijk


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Volgens mij verschillen Antwerpenaren haast niks van Nederlanders. Misschien ligt het wat aan het accent, maar Nederlanders hebben ook accenten en dialecten, toch?


    “Love is a contradiction.”

    Om eerlijk te zijn, kan ik bij geen enkele "groep" zeggen wat ik speciaal aan hen vind. Nederlands zouden gierig zijn of zo, maar ik vind dat je geen eigenschap mag vastleggen.x]

    Dus ik vind Antwerpenaren gewoon.(:


    everything, in time

    Jullie wegen en verkeersborden zijn nogal kut (cat)
    Maar de mensen zelf vind ik wel normaal daar heb ik niet echt een mening over.


    =

    Yosemite schreef:
    Ik heb geen idee hoe jullie deruit zien eigenlijk.. dus ik kan ook niet echt een mening geven. Het enige wat ik vind is dat jullie accent echt zo hilarisch is, hahahaha.


    -

    Ik houd van Belgen:9~
    Maar over mensen uit Antwerpen weet ik niks ghehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Yosemite schreef:
    Ik heb geen idee hoe jullie deruit zien eigenlijk.. dus ik kan ook niet echt een mening geven. Het enige wat ik vind is dat jullie accent echt zo hilarisch is, hahahaha.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Apatheia schreef:
    Jullie hebben een cool accent (:
    Sorry, ik weet niets van Antwerpen


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik hou van jullie wafels, vooral die van dat Australian tentje*O*
    En jullie hebben de New Look en New Yorker in een stad.. amazing!
    En jullie accent is awesome!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 15:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    Ik ken er geen en ik ben er nog nooit geweest dus ik kan er ook niks over zeggen


    Maar nederlanders kunnen ook dikke nekken hebben.


    Food.