• Twee weken geleden was ik met school naar Engeland, alle 3e klassers (de FLE-leerlingen ervna dan) gingen naar een kostschool in Ardingly :Y)

    Nouja, de bruggers gingen naar Canterbury (ook Engeland) en de 4e klassers gingen naar Schotland en de 2e klassers hadden wereldmuziek dag en shizzle..

    En over hun staan er allemaal foto's op de schoolsite en verslagen over hun reis en over die wereldmuziekdag en dergelijke en over ons staat er niks. Echt helemaal niks o_O'' Alsof wij niet bestaan, wat is dat nou?

    Heben jullie ooit ook zoiets gehad?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb dat wel eens gehad bij een gala avond bij ons op school. Van de bovenbouwers stonden er allemaal foto's op internet en van ons helemaal niets.


    Even a white rose has a black shadow.

    Aaawh, dat is ook lullig Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wow. Da's lullig ;/ Ik ben 22 maart met school naar London geweest, en het was zo leuk XD Ik weet niet of er van ons wat op de site staat. Ik kijk eigenlijk nooit ^^


    Caution first, always.