• Guys, ik heb een question. Hebben jullie ook wel eens zo'n gevoel van; 'Ik móet nu iets doen/bereiken/maken whatever.' Djees, ik heb dat zo vaak en nu weer. Maar ik weet niet wat ik wil zeg maar. Vreselijk irritant. Dus nu gooi ik alles er maar uit in m'n story gnagna.

    Iemand 't ooit? -kinda onduidelijk, nouen-


    Smile and live.

    Captain schreef:
    (...)
    Dan denk ik dat mijn ambities veel cooler en veel hoger gegrepen zijn dan van die persoon en dat ik zo'n iemand ben die echt iets van z'n leven gaat maken door hard te werken en door respect af te dwingen. En al die andere mensen kunnen dat niet, want ze zijn lui en oppervlakkig. :Y)
    Maar mijn ambities zijn ook wel raar haha, en alle dingen die ik graag heb of graag doe worden niet door veel mensen gedaan en zijn dus speciaal en apart. En dat is belangrijk. Dat je niet meegaat met de stroming, maar dat je het zelf allemaal maakt. (:
    Dan pas heb je er iets aan, heb je iets waar je trots op kan zijn.


    Dan moet ik toch maar echt een boek gaan schrijven. Iedereen zegt dat -dat ze gaaf lijkt, en dat me zeker gaat lukken. Maar ik weet gewoon dat ze denken dat -dat me nooit gaat lukken. Zo chliché ofcourse. Dus dan kan ik het lekker bewijzen haha. Wat doe jij voor aparte dingen dan? (:


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    (...)

    Dan moet ik toch maar echt een boek gaan schrijven. Iedereen zegt dat -dat ze gaaf lijkt, en dat me zeker gaat lukken. Maar ik weet gewoon dat ze denken dat -dat me nooit gaat lukken. Zo chliché ofcourse. Dus dan kan ik het lekker bewijzen haha. Wat doe jij voor aparte dingen dan? (:

    Als je het echt wil doen, als je er echt voor wil gaan, negeer dan wat anderen zeggen, want zij gaan het niet schrijven maar jij.
    Ik vind dat je het echt moet doen! Waarover gaat het dan? :9~
    Ik ga na middelbare school in het leger studeren, richting Sociale en Militaire wetenschappen. Want ik wil later veel reizen en eigenlijk riskante dingen doen haha, en daar is het leger het beste middel voor.
    En ik doe aan Chinese vechtkunsten en ik sport veel. ;D
    En dat is alles eigenlijk. + ik schrijf goed, maar ik heb er nu niet veel tijd voor met school en al. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb dat regelmatig, en daarom heb ik altijd wel iets creatiefs te doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vind dat je dat niet moet doen, haha. (cat)

    Hoezo niet?, ik ben dik hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    (...)
    Hoezo niet?, ik ben dik hoor.

    Ik heb je foto's gezien en ik vind van niet.
    Maar nu je het zegt, je ziet er toch alleen maar je gezicht.
    Maar je gezicht is mooi en ik vond niet echt dat je dik leek. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Als je het echt wil doen, als je er echt voor wil gaan, negeer dan wat anderen zeggen, want zij gaan het niet schrijven maar jij.
    Ik vind dat je het echt moet doen! Waarover gaat het dan? :9~
    Ik ga na middelbare school in het leger studeren, richting Sociale en Militaire wetenschappen. Want ik wil later veel reizen en eigenlijk riskante dingen doen haha, en daar is het leger het beste middel voor.
    En ik doe aan Chinese vechtkunsten en ik sport veel. ;D
    En dat is alles eigenlijk. + ik schrijf goed, maar ik heb er nu niet veel tijd voor met school en al. (cat)


    Dat is zó awesome! ;D Vooral die Chinese vechtkunsten is echt wat voor mij. haha, joke. Ik duik al weg voor een vliegje. (krul)
    Het verhaal staat op Q. Maar ik vind hem niet echt goed haha. Hij is ook nog lang niet klaar enzo. He's called; I'm dancing with tears in my eyes.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 21:12 ]


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    (...)

    Dat is zó awesome! ;D Vooral die Chinese vechtkunsten is echt wat voor mij. haha, joke. Ik duik al weg voor een vliegje. (krul)
    Het verhaal staat op Q. Maar ik vind hem niet echt goed haha. Hij is ook nog lang niet klaar enzo. He's called; I'm dancing with tears in my eyes.

    Haha, het is cool he? ;D
    Maar het is zowat mijn leven en ik kan er echt niet zonder leven. En ik vecht graag, dus dat gaat ook weer samen. ;p
    Ik ga even zien! Maar ik heb niet zoveel tijd nu om te lezen, moet me eigenlijk klaarmaken, maar ik ga het gewoon even snel doorlopen, en dan laat ik je weten wat ik ervan vind.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, het is cool he? ;D
    Maar het is zowat mijn leven en ik kan er echt niet zonder leven. En ik vecht graag, dus dat gaat ook weer samen. ;p
    Ik ga even zien! Maar ik heb niet zoveel tijd nu om te lezen, moet me eigenlijk klaarmaken, maar ik ga het gewoon even snel doorlopen, en dan laat ik je weten wat ik ervan vind.


    ja nee serieus, ik vind het wel awesome! ;D
    awesome heeft een reuze betekenis in mijn woordenboek, so be proud. (krul)
    ah oke, thanks jouuu. <3


    Smile and live.

    Captain schreef:
    (...)
    Ik heb je foto's gezien en ik vind van niet.
    Maar nu je het zegt, je ziet er toch alleen maar je gezicht.
    Maar je gezicht is mooi en ik vond niet echt dat je dik leek. ;p

    kijk, dus echt wel, heb geen betere foto --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Captain schreef:
    (...)
    Ik heb je foto's gezien en ik vind van niet.
    Maar nu je het zegt, je ziet er toch alleen maar je gezicht.
    Maar je gezicht is mooi en ik vond niet echt dat je dik leek. ;p

    Maar dankje, weetje dat dit mij echt blij maakt dat iemand dit tegen me zegt..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    (...)
    kijk, dus echt wel, heb geen betere foto --'


    Aww, je bent zo schattig. ;3
    Maar als je nu echt perse wil afvallen (I don't blame you, ik wil dat ook de hele tijd --') dan kan je gaan zwemmen! Dat is echt het beste middel, serieus. En het is ook leuk, en je voelt je niet zweten haha. ;D
    En je traint ook tegelijk je spieren en dat is echt supercool, want als je zo doodmager bent is ook niet echt mooi. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Calm schreef:
    (...)
    Maar dankje, weetje dat dit mij echt blij maakt dat iemand dit tegen me zegt..

    You're welcome. ^^
    Je bent dus totaal niet dik hoor! Juist heel leuk zelfs! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    RESURGAM schreef:
    Ik herken het! 8D


    Firm believer of all that is magic