• Er werd aangebeld en ik dacht: 'Het is vast een vriend van mijn zus.' Want ze waren bij ons thuis aan het verzamelen.
    Dus ik doe de deur open. Staat er opeens een kind van mijn oude klas zowat in tranen.
    'Ik ben mijn Fred kwijt,' snikte ze. 'Heb jij hem gezien?' Dus ik schud mijn hoofd.
    'Mag ik bij jullie in de tuin kijken?' Dus ik knikte. Dus wij in mijn tuin kijken. We konden hem niet vinden. Was ze net 5 minuten weg, bekt ze weer aan.
    'Hij is weer gevonden.'

    Wow dat vond ik even raar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ahahaha lol :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Omg, oké? x)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wat is haar Fred dan? Lol.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een fret waarschijnlijk. Dit beestje:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Depulso schreef:
    Ahahaha lol :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Bij Fred met een d denk ik aan een persoon, dus ik snapte niet meteen wat je bedoelde. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Bij Fred met een d denk ik aan een persoon, dus ik snapte niet meteen wat je bedoelde. (cat)

    Haha, nu heb ik een beeld van een volwassen jongen die Fred noemt, en die is weggelopen. Haha!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Uuuh wat voor dier is fred dan?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    Uuuh wat voor dier is fret dan?

    Check foto hierboven. Zeer schattig, dat wel. Maar naar 't schijnt stinkt het wel..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Depulso schreef:
    Ahahaha lol :')


    <3

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Haha, nu heb ik een beeld van een volwassen jongen die Fred noemt, en die is weggelopen. Haha!

    Oh, maar da beeld had ik ook toen ik dat tekstje las. x'D Erger nog: ik had een bepaald persoon in gedachten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Oh, maar da beeld had ik ook toen ik dat tekstje las. x'D Erger nog: ik had een bepaald persoon in gedachten.

    Haha, ik had zo vaag een beeld van Fred Wemel van HP (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Haha, ik had zo vaag een beeld van Fred Wemel van HP (cat)

    Oh, dan dachten we aan de zelfde persoon. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    O haha! Ik vind fredjes cute!_O_

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:06 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    oke.. freaky:XD


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»