• Aaron James Ramsey is niemand anders dan een succesvolle profvoetballer uit Wales. Als hij thuis komt van een wedstrijd ziet hij een brief op tafel liggen met een rode stempel en in sierlijke letters Aaron James Ramsey. In de brief staat dat Aaron de verloren zoon is van de koning van heel Groot Britannië. Als hij alles even laat bezinken vertrekt hij naar het paleis waar hij les krijgt tot kroon prins. Als alles bekend wordt is Aaron's voetballeven niet meer zo fijn als daar voor. Aaron besluit om een campus op te zoeken en daar weer te gaan studeren. Daar ontmoet hij de sportieve Maddy Lea Johnson. Ze raken bevriend. Als even later Aaron Maddy sexy over de catwalk ziet lopen slaat zijn hart op hol. Hij moet haar proberen te versieren wat uiteraard tot grote misverstanden lijdt. Aaron en Maddy krijgen een relatie en op ski vakantie showt Aaron de paparazzi dat Maddy de ware voor hem is. Maar Maddy kan de paparazzi niet aan, zal Aaron haar duidelijk kunnen maken dat Maddy werkelijk bij hem hoort en ze door de publieke aandacht komt?


    © William and Kate.

    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 10:56 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen of niet? Doen
    Origineel? Ja, Ik vind het wel apart.
    Titel? My Life Change, But My Love For You Can't
    Rollen? . Beste vriendin van Maddy


    Firm believer of all that is magic

    Doen.
    Ik vind van wel!
    Geen idee, ik ben net wakker, haha.
    Als ik Jack maar krijg dan ('A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doen of niet? Doen
    Origineel? Jazeker
    Titel? Paparazzi
    Rollen? Ik moet Samir, hoor je? Moet HAHA

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 9:18 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen of niet? Doen!
    Origineel? Ja!
    Titel? Royal Soccer (?)
    Rollen? Ja! Ik wil Robin dan!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.