• En dan heb ik het over de kinderen bij mij uit de klas. Sommige zijn echt goeie vriendinnen. Maar ze zijn zo braaf en netjes. Sommige hebben nog nooit een echte onvoldoende gehaald en gaan zowat huilen als ze een 5.6 halen. De meeste hebben ook bijna nooit strafwerk.
    Gisteren werd ik er uitgestuurd. Vandaag zat ik bij die zelfde leraar weer een beetje uit te dagen. Dan zitten dus een vriendin de hele tijd tegen mij: 'Hou je nou maar gedeisd. Hou je nou maar gedeisd.'
    Dan zeg ik: 'Waarom?'
    Zij: 'Dadelijk word je er weer uitgestuurd?'

    Oké, ik snap dat ze het misschien niet leuk vinden dat ik er uit gestuurd word maar als ik al 10 keer heb gezegd dat ik dat niet ga doen dan kijken me ze me heel raar aan. Alsof ik geestelijk gestoord ben.
    Ik kan het ook heel goed vinden met de jongens bij mij uit de klas, alleen als ik daar bij ga zitten tijdens de pauze ofzo, dan komen alle meisjes weer gelijk na de pauze naar me toe en dan gaan ze allemaal vragen stellen over hoe het was, en of je hun niet kon vinden en daarom bij die kleuters ging zitten.

    Laatst hadden we een actieviteiten dag, en dan willen al mijn vriendinnen uit mijn klas kaarsen maken en koken.
    Waarvan ik denk: WTF?! Want er stonden veel leukere dingen op het lijstje. Zoals zelfverdediging en grimeren.
    Maar dat wilde ze niet want zelfverdediging is gevaarlijk en grimeren eng -.-'. En zo zijn er nog tientallen dingen die ik kan opnoemen. En nu kun je zeggen: 'Tss, dat je zo over je vriendinnen praat.' Maar ik moest even mijn hart luchten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ohjah ik ken dat (cat)
    dat wordt vanzelf minder hoor
    in de eerste was ik ook echt zo (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb ook zulke vriendinnen :')
    Maar buiten school heb ik er genoeg die wel goed bij mij passen, en ik ben er inmiddels wel aan gewend.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Herkenbaar.
    Echt, de meisjes uit mijn klas kunnen ook ontzettende tuthola's zijn. De leukste zijn er voor mij niet moeilijk uit te pikken; die hangen hier rond op Quizlet. Maar ik heb d'r ook een paar en die proberen me mee te slepen om te gaan shoppen, en als het 15 graden buiten is, vinden ze het "te koud". Ja, sorry, maar dan ga ik liever met de jongens om. Ookal heeft dat dan als gevolg dat je beland tussen de opmerkingen als: "Ah, toe nou, Jip. Één keertje strippen dan? Pleaaase?" en als je het dan serieus gaat overwegen slaan ze dicht (verder geen kwaad woord over mijn lippen about the boys uit mijn klas :'D).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ken het wel,maar ja niet iedereen is het zelfde he.
    Doe de dingen die je leuk vind en die zij leuk vinden met hun en de dingen die zij niet leuk vinden en jij wel met andere.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh, ja, dat ken ik. Bij mezelf. Ik ben geen pussy en kan wel jongensachtig brutaal zijn tegen leraren, maar yuk, mijn handen vies maken moet ik niet aan denken. En zweten ook alleen in de sportschool. (krul)
    MAAR ooit was dat anders en toen voelde ik precies hetzelfde als jij nu doet.


    You move me ......... Kurt

    Ja, ik vind het ook wel begrijpelijk wat je nu verteld. Je bent nu 13 toch? Op die leeftijd begin je echt je eigen identiteit te zoeken en alles. Blijkbaar beginnen jij en je vriendinnen een beetje uit elkaar te groeien. Misschien moet je jezelf open gaat stellen voor nieuwe vriendschappen? =)


    ars moriendi

    Ik zou ook liever koken dan zelfverdediging en grimeren. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    StillBored schreef:
    ohjah ik ken dat (cat)
    dat wordt vanzelf minder hoor
    in de eerste was ik ook echt zo (krul)


    Numbers.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit uit ben gestuurd en eigenlijk ook niet echt de leraren probeer uit te dagen ofzo. Eigenlijk kan ik het juist goed met mijn leraren vinden x'D Maar ik heb gewoon aardige leraren.
    Mijn vriendinnen zijn wel een beetje terughoudend. Één vriendin die is heel erg verwend opgevoed. En die heeft van die ouders van 'oh, hoofdpijn? Blijf maar thuis. Beetje misselijk? Blijf maar thuis. Ah nee, ongesteld? Je hoeft niet naar school toe.' En dat vind ik eigenlijk wel overdreven. Ik heb ontzettend vaak hoofdpijn, maar daar blijf ik ook niet voor thuis. En ik heb pilletjes voor mijn ongesteldheid, zodat ik niet elke keer zo'n last heb daarvan.
    Laatst ook. Dan gaat ze niet naar haar eigen kolderdag omdat ze niet goed geslapen heeft. Ja, sorry hoor, maar dat was afgelopen vrijdag. Dan mag ze komen wanneer ze wil, dus ze kan uitslapen. En daarna heeft ze weekend en vakantie, dus dan kan je die tijd heus wel inhalen.
    En mijn andere vriendinnen die zijn niet zo erg, maar naar concerten en feesten gaan doen ze maar weinig. En dat vind ik jammer, want dan heb ik niemand om te gaan en dan ga ik zelf ook heel weinig.

    Nou ja, ik snap wat je bedoelt. Dat heb ik ook. Niet dat ik ze niet aardig vind en ik kan juist heel veel lol met ze hebben, maar soms zijn ze wel een beetje saai:$


    To live would be an awfully big adventure

    Vriendinnen op school zijn nooit perfect :Y)
    Vaak niet dan. Komt omdat je zomaar in een klasje gedropt wordt en je moet het maar net treffen, butien school om loop je naar wie je wilt etc.

    Ik heb ook nog maar 1 écht goede vriendin aan school overgehouden, zit helaas op andere school, mijn freunden van school zijn nou niet bepaald echte vriendinnen ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, ik snap wat je bedoeld, ik ben zo zelf een beetje. Ik haat spijbelen. Mijn vriendinnen willen steeds wegsneaken, maar ik zie dat niet zitten omdat je serieuze problemen aan je broek hebt als ze je snappen. Bovendien valt het serieus op als er ineens 6 man weg is --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat is grimeren?
    Maar gelukkig heb ik niet van al die saaie kindjes in mijn klas(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    Wat is grimeren?
    Maar gelukkig heb ik niet van al die saaie kindjes in mijn klas(cat)


    Grimeren: nep wonden maken enzo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Precies hetzelfde!


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Moiety schreef:
    Precies hetzelfde!


    Food.