• Ja ik kreeg dat in de zomer, als ik 15 ben en nu zit mijn moeder tezeveren dat ik het pas op mijn 16 mag. Altijd iets beloven maar niet doen. Is dat ook bij jullie?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ken ik..
    Mijn papa had belooft mijn kamer af te maken tegen mijn verjaardag..
    Mijn verjaardag was 4 maand geleden..


    Stop wishing, Start doing..

    Ja.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jep dat ken ik!


    Jump and touch the sky.

    Yup. Ik zou vorig jaar een tattoo krijgen. Nu moet ik wachten. Wachten, zeg ik je. Dus naar mijn mening krijg ik gewoon een sleeve.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jap, ik mocht hem ook niet, maar hé! Ik heb hem! :Y)
    ik heb gewoon een uur lang alleen maar alsjeblieft gezegd haha. Ik begrijp nu nog niet hoe het me is gelukt want ik mocht tot mijn 18e geen piercings meer ><


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Guenybear schreef:
    Jep dat ken ik!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Discoverxme schreef:
    Jap, ik mocht hem ook niet, maar hé! Ik heb hem! :Y)
    ik heb gewoon een uur lang alleen maar alsjeblieft gezegd haha. Ik begrijp nu nog niet hoe het me is gelukt want ik mocht tot mijn 18e geen piercings meer ><


    Een tongpiercing valt niet zo op. Ik heb nou al een jaar lang tunnels, en mijn ouders weten daar ook niks van. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Een tongpiercing valt niet zo op. Ik heb nou al een jaar lang tunnels, en mijn ouders weten daar ook niks van. ;D


    Haha dat heb je dan goed voor elkaar :P


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Nope. Papa heeft beloofd dat ik op mijn 16e een piercing mag, en ik krijg hem dus over een maandje ^^
    Hij houdt zich wel aan zijn woord, en mijn mama over het algemeen ook wel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als mijn ouders dat soort dingen beloven, krijg ik het ook gewoon.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als mijn ouders wat beloven, dan krijg ik het ook. Ik zou geen piercing krijgen als ik erom vraag en ze zouden het dus ook nooit beloven. Ik zou het ook niet willen btw :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je moet geen tongpiercing zetten, dat past echt niet bij je schat! En ach, een jaar later, dat is toch niet erg? (: Wees blij dat je het mag schat.


    We accept the love we think we deserve.

    Azza schreef:
    Als mijn ouders dat soort dingen beloven, krijg ik het ook gewoon.


    Firm believer of all that is magic

    Broach schreef:
    Je moet geen tongpiercing zetten, dat past echt niet bij je schat! En ach, een jaar later, dat is toch niet erg? (: Wees blij dat je het mag schat.

    Nou dan 1 onder mijn lip eh, maar komop mijn zus mocht op haar 12 een naverpiercing --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Guenybear schreef:
    Jep dat ken ik!


    I´m nothing special.