• dat ik officieel 45 kilo ben, ja veel mensen vinden het weinig, ik ben ook niet van plan minder te wegen, maar ik vind het gewoon een mooi gewicht :Y)
    Ik ben trouwens 1,57 meter lang, dus niet denken dat het met mijn lengte te maken heeft of zo

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:05 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Necrophiliac schreef:
    Eh, ik ga je daar niet om feliciteren, I'm sorry.

    Go. Eat.


    Life is hard and then we die

    Necrophiliac schreef:
    Eh, ik ga je daar niet om feliciteren, I'm sorry.

    Go. Eat.

    Jezus, ook niemand is er blij mee he,
    Ik ga wel weer eten, ik wilde alleen 45 kilo wegen omdat ik het een mooi gewicht vond, en laten zien dat ik het kan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    Jezus, ook niemand is er blij mee he,
    Ik ga wel weer eten, ik wilde alleen 45 kilo wegen omdat ik het een mooi gewicht vond, en laten zien dat ik het kan


    Waarom zouden wij er blij mee zijn? Zometeen krijg je anorexia, boulimia, of watnog. We proberen je alleen te helpen voordat het fout gaat.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Spanjaard schreef:
    Jezus, ook niemand is er blij mee he,
    Ik ga wel weer eten, ik wilde alleen 45 kilo wegen omdat ik het een mooi gewicht vond, en laten zien dat ik het kan


    Laten zien dat je aan dat achterlijke ideaalbeeld kan voldoen zeker? Meid, ga verstandig doen, en gewoon eten wat je wil, niet 'laten zien' dat je kan afvallen. Da's madness.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oké, wait, jij hebt veel moeite gedaan oma af te vallen en nu weeg je zo weinig en wil je weer gaan eten en jij denkt echt dat als je eerst weinig eet en nu weer normaal dat je niet drastisch aankomt? Nee, je bent echt héél verstandig bezig .___.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je bmi is ietsjes te laag, maar kom ik ga je niet zeggen dat je meer moet eten, zolang je niet nog meer afvalt, is dat goed ^^

    Necrophiliac schreef:
    Eh, ik ga je daar niet om feliciteren, I'm sorry.

    Go. Eat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb je BMI uitgerekend, en je bent te licht. 50 kilo is een perfect lichaamsgewicht!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Elena, eten jij. Je bent nu dus te licht.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    GaGa4Life schreef:
    Gefeliciteerd ik wil ook zo zijn :)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik weet niet goed wat ik hier op moet zeggen. 45 kilo is echt weinig. Te weinig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Ik weet niet goed wat ik hier op moet zeggen. 45 kilo is echt weinig. Te weinig.


    En ik vind het persoonlijk ook niet mooi. Een meisje hoort vol te zijn, naar mijn mening. Niet graatmager..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Eh, ik ga je daar niet om feliciteren, I'm sorry.

    Go. Eat.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Spanjaard schreef:
    Jezus, ook niemand is er blij mee he,
    Ik ga wel weer eten, ik wilde alleen 45 kilo wegen omdat ik het een mooi gewicht vond, en laten zien dat ik het kan

    Waarom zou je draqstisch afvallen om te laten zien dat je het kan? (': Sorry maar neem een burger ofzo.


    Rainbows on my staircase ~