• Ik heb een probleem.
    Er is een jongen, R, en we kunnen best wel heel goed met elkaar opschieten, en ik laat best wel veel van hem toe.
    Ik voel me heel comfortabel bij hem en heb het gevoel dat er meer is, maar ik weet niet of ik hem leuk vind.We zitten wel de hele tijd met elkaar te flirten.
    Ik zou wel met hem willen zoenen. Ook denk ik dat wel allang iets hebben zonder dat we het beide doorhebben.
    Ook niemand van mijn vrienden weet wat R denkt.

    Wat moet ik doen? Advies?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik weet wel wat hij denkt. Zomaar sluiten jullie mij buiten. (N)


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik had net het zelfde probleem,
    is daarstraks opgelost toen hij plots mijn hand vastpakte en me kuste (yeah)

    classic schreef:
    Ik weet wel wat hij denkt. Zomaar sluiten jullie mij buiten. (N)


    Jaa, maar jij bent een ander geval 0=)
    En je vertelt t niet :'D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ik zal er gewoon voor gaan;d

    Eponine schreef:
    (...)

    Jaa, maar jij bent een ander geval 0=)
    En je vertelt t niet :'D


    (Het is bij jullie twee zo duidelijk wie wanneer typt! o.o)

    Maar ik wil best wel nog even met 'R' gaan praten, zoals hij gedoopt is in dit gesprek en dan ga ik wel even helpen, want hij heeft mij ook geholpen en dat zou best wel een redelijke deal zijn, ja.


    It ain't broke, so don't fix it.

    De letter R in combinatie met dat roodharig uit de titel doet me aan Ron Wemel denken. (cat) En verder, sorry, maar ik heb hier echt geen ervaring mee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    classic schreef:
    (...)

    (Het is bij jullie twee zo duidelijk wie wanneer typt! o.o)

    Maar ik wil best wel nog even met 'R' gaan praten, zoals hij gedoopt is in dit gesprek en dan ga ik wel even helpen, want hij heeft mij ook geholpen en dat zou best wel een redelijke deal zijn, ja.


    Doe maar gewoon niet ;)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Tja, alleen jij kan weten of er meer is en of hij je wilt...
    -Wauw, ik ben echt behulpzaam vandaag.-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    waarschijnlijk denkt hij hetzelfde als wat jij denkt, als jullie beiden flirten met elkaar. misschien moet je hem eens apart nemen of een smsje sturen om te vragen wat hij denkt en voelt (:
    je ziet maar, alvast veel geluk!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eponine schreef:
    (...)

    Doe maar gewoon niet ;)


    Jullie willen weten wat hij denkt en vinden mij gemeen dat ik niks zeg en zodra ik mijn hulp aanbied is het weer niet nodig.. *zucht*

    Maar even dat jullie het weten, ik weet precies wat hij wel en niet verwacht in deze 'relatie'..


    Oh en trouwens, jullie vatten het 'helpen' waarschijnlijk op de verkeerde manier op, want hoe het is gegaan tussen Jasmijn en 'R', dat bedoel ik dus niet met helpen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 21:05 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    (...)

    Jullie willen weten wat hij denkt en vinden mij gemeen dat ik niks zeg en zodra ik mijn hulp aanbied is het weer niet nodig.. *zucht*

    Maar even dat jullie het weten, ik weet precies wat hij wel en niet verwacht in deze 'relatie'..


    GA WEG

    trouwens t wordt wel gewaardeerd, als je hier over niets tegen 'R' zegt...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    MoonShadows schreef:
    waarschijnlijk denkt hij hetzelfde als wat jij denkt, als jullie beiden flirten met elkaar. misschien moet je hem eens apart nemen of een smsje sturen om te vragen wat hij denkt en voelt (:
    je ziet maar, alvast veel geluk!


    Een probleem.. hij flirt met bijna iedereen!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ook denk ik dat wel allang iets hebben zonder dat we het beide doorhebben.

    En dat zonder te zoenen? lol. Maare, ik zou er gewoon voor gaan. Wat heb je überhaupt te verliezen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik denk dat dat probleem toch een soort van is opgelost. ;)


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Ik heb een vraag.
    Waarom is dit een roodharig probleem?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room