• Want ik hoor vaak dat mensen geen inspiratie hebben en natuurlijk heb ik dat ook wel eens ... Maar op dit moment -en wel eens vaker- heb ik juist teveel inspiratie om het er nog echt goed uit te krijgen voor mijn gevoel, of überhaupt. In mijn hoofd lukt het allemaal prima, maar als ik eenmaal iets probeer te typen of een paar regeltjes heb ... Komt het er gewoon niet. Terwijl ik het wel al allemaal in mijn gedachten heb.
    Help me? (no_chears)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Je inspiratie met mij delen, ik ben het kwijt. (nerd)

i've the same problem ^_^
    gewoon eerst een kladje maken, dan later in het net opschrijven, dingen verbeteren ect ect.
    dat werkt meestal wel :'DD

Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

Het verhaal in mn hoofd verder schrijven,
    Of steeds alleen de ideeën opschrijven (:

I've never told a lie, and that makes me a liar.

SE7EN schreef:
    i've the same problem ^_^
    gewoon eerst een kladje maken, dan later in het net opschrijven, dingen verbeteren ect ect.
    dat werkt meestal wel :'DD

Meh, dat doe ik altijd. Eerst schrijven en dan nalopen. Het komt er gewoon niet, het zit alleen in m'n kop.(no_chears)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Oh dat heb ik bijna altijd .__.
    Ik werk verhalen helemaal uit, alle details, het verloop, ga zo maar door. Dan wordt het, vind ik, een redelijk goed verhaal en dan komt het er gewoon níet uit D:
    Ik kan dus ook geen reclame maken voor mijn story ofzo, ik ben slecht haha.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik typ m'n gedachten uit, en schrijf er dan het verhaal omheen

live the life you love

Dat heb ik ook altijd.
    Dan heb ik een soort van prachtige film in mijn hoofd, en er komt niks op mijn pc.
    Geen idee wat je er aan kan doen.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

paar dagen wachten, of totaal iets anders schrijven dan normaal, dat werkt voor mij meestal...

Je mag wat inspiratie aan mij geven o.O

It's going to be difficult, but not impossible.

ik maak altijd een soort film in mijn hoofd en dan typ ik gelijker tijd. en dan zit ik in het verhaal en dan schrijf je. :D:D:D:D

Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

LovelyDream schreef:
    ik maak altijd een soort film in mijn hoofd en dan typ ik gelijker tijd. en dan zit ik in het verhaal en dan schrijf je. :D:D:D:D

Dat zijn dingen die ik normaal altijd doe. Dit zijn eerder allemaal tips voor als ik geen inspiratie zou hebben... :'D

Ik voor mijn verhaal juist teveel inspiratie en het komt er, gelukkig, gewoon uit. Ik zou het in een aantal steekwoorden omschrijven en er dan een verhaaltje mee maken en steeds uit blijven breiden tot het goed is?
    Succes! (flower)

Big girls cry when their hearts are breaking

Nicholas schreef:

Everything is worse without music.

Soms maak ik dan een nieuwe story.

<3

Nicholas schreef:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.