• Oké mensen mijn levensverhaal!
    Ik zat dus zo op school achter de com ging die gast van bio meekijken,
    en eerst ging ie zo zeggen van je mag niet op hotmail.
    En had ie zo mijn scherm geblokt.. (Echt zo eng!!)
    En daarna ik zo dus hotmail afgesloten ging ik op quizlet want ik mocht toen wel want ik had me werkschrift nagekeken.. en toen ging ik dus zo op quizlet een pol maken.. en toen ging hij zo tegen mij zeggen..
    Interesannte pol hoor Guenevere :S
    Ik dacht echt zo van wtf? kijk hij nogsteeds mee?
    blijkbaar wel dus maar ik vind dat zo eng..
    En rechts onderin staat zo'n sterretje dat hij meeekankijken en me scherm van internet is ook blauw dus hij kijkt nog steeds mee..


    Is dat niet gewoon eng!?


    Jump and touch the sky.

    tamaCullen schreef:
    (...)



    jahh tuuurlijk dat is niet eng!!!!
    wtf dat slaat neeeerrrgggeeens op natuurlijk is dat eng
    wat ben jij een volwassenen of zo

    Just a few more years, dan mag je op je vervolgopleiding zoveel internetten als je maar wil :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    tamaCullen schreef:
    (...)



    jahh tuuurlijk dat is niet eng!!!!
    wtf dat slaat neeeerrrgggeeens op natuurlijk is dat eng
    wat ben jij een volwassenen of zo


    -ligt hier stiekem helemaal dood te gaan-
    Hoezo slaat het nou weer nergens op? Ten eerste was het mijn mening en ten tweede lijken velen het wel ergens op vinden slaan. Het is een doodnormaal iets om dat te zeggen. En ja, ik ben een 'volwassene', als je het zo wilt gaan bekijken. Was het de bedoeling dat dat beledigend over kwam..? x]

    @Defensive
    Kijk, als je school het niet doet is het ook prima, maar als ze het kunnen doen dan vind ik het nou niet bepaald raar of eng dat leraren dat doen. Bij mijn op school deden ze het ook, ik snap best dat leraren graag controle willen houden en in mijn ogen is het dan ook vrij normaal dat leraren het kunnen controleren als ze het willen ^^

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 9:28 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik zou er wat van zeggen,boeiend wat die leraar daar op zegt maar dit kan gewoon niet,geloof me xd


    Where words fail, music speaks

    Bij mij kijken ze altijd mee, maar het boeit ze niets.


    We'd be forever young, think of it!

    Courtesan schreef:

    @Defensive
    Kijk, als je school het niet doet is het ook prima, maar als ze het kunnen doen dan vind ik het nou niet bepaald raar of eng dat leraren dat doen. Bij mijn op school deden ze het ook, ik snap best dat leraren graag controle willen houden en in mijn ogen is het dan ook vrij normaal dat leraren het kunnen controleren als ze het willen ^^[/i]


    Ja, ik bedoelde het ook meer als aanvulling op wat jij al had gezegd :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja, ik bedoelde het ook meer als aanvulling op wat jij al had gezegd :')


    Ooooooh x'D Ja, nu je het zegt ja >.< Ik was niet helemaal wakker ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik was al klaar met mijn werk, dus ik ging daarop..
    Dat kan toch wel, maar dat ie gewoon de hele tijd alleen bij mij keek dat was eng :S


    Jump and touch the sky.

    Courtesan schreef:
    Is niet meer dan normaal, lijkt me. Dan moet je maar niet tijdens de les op quizlet of whatever zitten. Leraren hebben het recht je te controleren tijdens de lessen, gezien jullie anders misbruik zouden kunnen maken van de schoolcomputers. Dus nee, het is niet eng.


    True, maar ze was al klaar met haar werk zei ze dus was het toegestaan wat voor jezelf te doen en om dán mee te kijken, dat vind ik wel zeer apart.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    blij dat ik niet zulke enge leraren heb:P haha bij mij op school zijn ze daar allemaal te chaggie voor


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hahaha, bij ons kunnen ze ook van alles doen:
    - Je beeldscherm stil zetten
    - Meekijken
    - Berichtjes typen en ze in zo een klein vakje op je scherm laten verschijnen
    - Hun eigen beeld op iedereen zijn computer tevoorschijn laten komen en zo iets laten zien.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dude, het is school.
    Het is niet eng, het is normaal.


    Has no one told you she's not breathing?

    classic schreef:
    Hahaha, bij ons kunnen ze ook van alles doen:
    - Je beeldscherm stil zetten
    - Meekijken
    - Berichtjes typen en ze in zo een klein vakje op je scherm laten verschijnen
    - Hun eigen beeld op iedereen zijn computer tevoorschijn laten komen en zo iets laten zien.


    Handig :Y) Andere twee vind ik wat overbodig..
    Maar bij ons zit je in vierkant en docent in 't midden,
    dus die kan toch alles zien xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Animale schreef:
    Bij ons is dat ook. Leerkrachten kunnen meekijken op ons scherm, en ze kunnen het zelfs besturen of iets typen met de hand van hun muis! Echt creepy.



    jaah dat kunnens ze bijd ons ook echt tering creepie
    zit je lkkr achter de (typing) gaat in ene je muis bewegen :8 jij kijkt wtf en je zit je leeraar zo kijken naar je van :P en jij denkt OMFG!!!!!!


    MissCookie loves you all

    oke lama jullie allemaal raar zijn


    MissCookie loves you all

    Courtesan schreef:
    Is niet meer dan normaal, lijkt me. Dan moet je maar niet tijdens de les op quizlet of whatever zitten. Leraren hebben het recht je te controleren tijdens de lessen, gezien jullie anders misbruik zouden kunnen maken van de schoolcomputers. Dus nee, het is niet eng.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.