• Dat ik wel kan janken als ik alleen maar drinken en hapjes op tafel moet zetten voor een vergadering in onze woonkamer?

Mijn moeder zit zeg maar bij een vereniging en om de zoveel keer is er een vergadering. Dit keer was die vergadering bij ons. Dan komen er zo'n 8 man. Mijn moeder vroeg of ik halverwege voor de hapjes en drankjes wilde zorgen. Geen probleem, dacht ik. Maar toen ik eenmaal naar beneden kwam om de drankjes te doen en de woonkamer inliep en die hele club keek naar mij, liep ik snel naar de keuken. Ik kon wel janken. Verlegen, schaamte, bang. Ik weet niet wat het was, maar ik wilde op dat moment absoluut niet nog eens naar ze toe lopen om te vragen of ze drinken wilden. Nu denken jullie vast, wat een aanstelster, maar ik zit hier serieus mee.
    Ben ik de enige die dit heeft?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Nou nee, je bent niet de enige, ik kan me dat wel voorstellen. Het klinkt precies als iets wat mij ook zou overkomen.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik kan je er niet mee helpen want ik heb dat zelf niet, maar natuurlijk is het geen aanstellerij!

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Square schreef:
    Nou nee, je bent niet de enige, ik kan me dat wel voorstellen. Het klinkt precies als iets wat mij ook zou overkomen.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Je stelt je niet aan, je bent vast gewoon heel bang om een mal figuur te slaan bij die mensen. En iedereen voelt zich ongemakkelijk als mensen je aan gaan staren zonder echte reden, dan denk je: "Wat is er mis met mij?" terwijl er meestal niets is.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Ik ken het hoor.

ik snap het!
    het lijkt mij ook vreselijk, zo'n hele groep die naar je kijkt, brr.
    toch moet je proberen om je te concentreren op de dingen die jij wilt zien op dat moment zeg maar, je kunt je ook gewoon concentreren op de keuken en daar naar toe lopen en je niet focussen op de mensen die naar je kijken. En als je de drankjes geeft je alleen focussen op de drankjes die je inschenkt en niet om de vreemde mensen om je heen.
    totaal geen aanstellerij(N)

Kan me wel voorstellen dat ik dat ook wel eens kan krijgen. Ik heb het ook wel eens gehad. Zo raar is het niet. [:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Square schreef:

SunnySideUp schreef:
    ik snap het!
    het lijkt mij ook vreselijk, zo'n hele groep die naar je kijkt, brr.
    toch moet je proberen om je te concentreren op de dingen die jij wilt zien op dat moment zeg maar, je kunt je ook gewoon concentreren op de keuken en daar naar toe lopen en je niet focussen op de mensen die naar je kijken. En als je de drankjes geeft je alleen focussen op de drankjes die je inschenkt en niet om de vreemde mensen om je heen.
    totaal geen aanstellerij(N)

bedankt voor de tip (:

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Square schreef:

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

BR0WNIE schreef:
    Ik ken het hoor.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.