• hoi,
    ik heb een probleem en weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Oke, in de 1e had ik een heel leuk meisje ontmoet, heel aardig, een goede vriendin.
    In de 2e veranderde ze, ze droeg makeup, verfde haar haar, en ze werd stoerder en zelfverzekerder, ze ging ook steeds meer met een ander meisje om (die ze in de 1e nog haatte). Ik was/ben heeeel erg onzeker (vroeger wel iets meer dan nu) en zij begon steeds meer met dat andere meisje om te gaan en ik moest er 'achteraan lopen' en was 2e keus. Bovendien maakte ze de hele tijd hele irritante opmerkingen van, jij bent plat(had anorexia, ben wat later met alles), jij krijgt nooit een vriendje, of ze ging me heel irritant nadoen als ik wat probeerde te zeggen. En ze pakte heel kinderachtig dingen af de hele tijd en deed gewoon irritant. Ik vond dat echt niet leuk en werd er nog onzekerder door. En ik ging forceren, dus ookal vond ik het niet grappig wat zij deed, toch lachte ik er nep om. Want ik wilde haar als vriendin houden. Maar nu zit ik in de 3e en ben sterker geworden. Ik trek me niet zoveel meer van haar aan. Maar als ik bijvoorbeeld naast haar zit, en zij praat met mij, dan weet ik niet of ik haar wel als vriendin moet beschouwen. Want normaal doen we nog niet tegen elkaar, en vaak doet ze ook nog irritant en ook heel anders als dat andere meisje in de buurt is. Voor vriendschap blijven vechten of helemaal loslaten?

    Sorry voor dit lange verhaal, snap dat jullie niet willen reageren.

    Helemaal loslaten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hey,
    tuurlijk willen wij wel reageren!
    on-topic: helemaal loslaten die meid.
    jij verdient zó veel beter dan dat.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Helemaal loslaten
    Als zij echt een vriendin van jou wil zijn dan moet ze er voor vechten en gwn weer als vroeger zijn.


    Je uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!!

    Loslaten.

    Laat haar er maar voor vechten, als ze het echt wilt. Anders is het je energie niet waard.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Amaryllis schreef:
    hey,
    tuurlijk willen wij wel reageren!
    on-topic: helemaal loslaten die meid.
    jij verdient zó veel beter dan dat.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    misschien moet je eens met haar praten? Misschien is zij ook heel onzeker? En anders is het denk ik niet waard. Er zijn genoeg andere aardige mensen ^.^


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3