• Ik ben anderhalve maand terug met een nieuw boek begonnen, dat zo ontzettend hard groeit qua inhoud dat het me bijna beangstigd. Ik ben nu al ver over de 90 pagina’s, terwijl ik er maar enkele momenten per week een paar minuten aan schrijf. Ik ontwerp voor ieder hoofdstuk een klein bannertje en dat heb ik op facebook gezet. Het is een fanfiction verhaal en ik heb de personen waar het o.a. om gaat er ook in getagd dus ze zijn al lang op de hoogte van dat ik het schrijf en zo. Maar laatst was Jonsu (een van de mensen waar het om gaat) online en had ze ineens al die bannertjes van mij in haar fotoboek gezet, met mijn naam eronder en dat ik ze gemaakt had en alles. Toen was ik al helemaal gelukkig, maar toen besloot ik haar toch maar een berichtje te sturen, zodat ze niet verkeerde ideeën zou krijgen over dat ik haar lyrics, nummers en privé gegevens zou gebruiken voor een boek or whatsoever. Toen kreeg ik vandaag dit terug:

    Thanks Kirsten!

    Of course I don´t mind, you´ve done good work!
    I´ll send all my luck to your journey!
    Take care and see you!


    Ondanks het gigantisch huiswerk waar ik nu even me bezig ben en de dingen die ik nu aan mijn hoofd heb, ben ik nu even hééél erg gelukkig *O*:3. What made your day today?


    Wie du mir, so ich dir.

    Nog niks.
    Maar, dat is echt geweldig!
    Had ik dat maar.


    Food.

    O, dat is leuk. :'D
    En ik ben nu eigenlijk wel blij omdat ik vier goede cijfers terug heb gekregen. Een 7.5, een 8.3, een 8.4 en een 9. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahw, dat is echt super tof!
    Mijn dag is kut, tot nu toe.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is vet stoer!

    Nog niks heeft mijn dag gemaakt, en dat zal vandaag ook niet komen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat ik maar een uurtje school had vandaag :Y)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    - Crowd. Naahw, kan altijd nog komen. De dag duurt nog lang (nerd).
    - Square. Woot, congrats!!*O* Daar mag je idd wel trots op zijn (krul).
    - 3AM. Naaahwwww :c, ik stuur wel wat goede zin jou kant op!!
    - Rocket. Dag duurt nog lang! you never know :3.
    - Eponine. Ghehe, dat is wel super chill!


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is echt cool! Nog niks denk ik, behalve de zon :3 (maar die schijnt al een week ofzo)


    we've only said goodbye with words