• Jep, vrienden die ver weg wonen. Die heb ik genoeg –en nee dat moest niet zo cheesy en opvallenddoenerij-‘ig klinken als dat het waarschijnlijk overkomt nu ;____;-. Mensen die ik op wonderbaarlijke en geweldige wijze heb leren kennen en waar ik trots op ben dat zij een onderdeel van mijn leven uitmaken. Dat ze ver weg wonen houdt het op de een of andere manier spannend en heel avontuurlijk en ontzettend geweldig als ik ze eindelijk weer zie, maar aan de andere kant is het ontzettend klote als je ze mist of als er iets ergs is…
    Een kennis van me zit er helemaal doorheen en ik vind het zo frustrerend en erg dat ik haar niet kan helpen. Niet zoals ik het zou willen tenminste. Aan haar reacties en dingen die ze online post kan ik gewoon zien dat ze iemand nodig heeft die haar écht begrijpt en die haar gewoon helemaal uit laat huilen en laat gaan in haar verdriet. Het probleem is enkel dat ze op dit moment niet zo iemand om haar heen heeft. Ze is bi-polar en haar psych wil haar geen ‘re-fill’ voorschrijven. Ze zit al vanaf zaterdag zonder en het enige wat ik dan kan zeggen is:“Ik weet dat je het kunt… -afgezaagd geleuter-“ Ik vind het zo ontzettend erg dat ik er niet voor haar kan zijn en ik ben zo ontzettend kwaad op het feit dat zij weer in deze ellende moet belanden. Ze is afhankelijk van die medicatie en heeft het gewoon nodig.

    En nu ben ik mezelf dus grandioos aan het opfokken om iets waar ik 1. Niets mee te maken heb. 2. Niets aan kan doen.

    Fijn hé, vrienden die aan de andere kant van de wereld wonen!
    (no_chears):W
    En nu mag iemand me iets cheerfulls of leuks gaan zeggen, anders moet ik zo meteen ook nog huilen… Al zal er waarschijnlijk meer niemand echt actief zijn op het forum op dit moment ;________;


    Wie du mir, so ich dir.

    Iets leuks?
    Nou, vandaag was ik op visite bij mijn oom(A)
    Toen heb ik uren aan het strand gezeten. Oa gefrisbeed en geworsteld met mijn zusje (beetje gekkigheid om de spongebobbal te veroveren en daarna op een manier van een willekeurige sport scoren). Daarna hebben we met z'n allen de hond uitgelaten op een weiland vol met bloemetjes ^-^
    Ik en een klein meisje hebben onszelf geel gemaakt met het stuifmeel van de paardenbloemxD
    Later heb ik nog wat rondgerend met mijn broertje op de rug.
    Aan het einde gingen we ijs halen en toen gingen we weer naar huis ^-^
    Ik voelde me echt weer zo'n klein kind:D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    Iets leuks?
    Nou, vandaag was ik op visite bij mijn oom(A)
    Toen heb ik uren aan het strand gezeten. Oa gefrisbeed en geworsteld met mijn zusje (beetje gekkigheid om de spongebobbal te veroveren en daarna op een manier van een willekeurige sport scoren). Daarna hebben we met z'n allen de hond uitgelaten op een weiland vol met bloemetjes ^-^
    Ik en een klein meisje hebben onszelf geel gemaakt met het stuifmeel van de paardenbloemxD
    Later heb ik nog wat rondgerend met mijn broertje op de rug.
    Aan het einde gingen we ijs halen en toen gingen we weer naar huis ^-^
    Ik voelde me echt weer zo'n klein kind:D
    Dat klinkt inderdaad wel als een hele fijne dag ja c:


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou eh. eh. eh. De zon schijnt? *O*


    SLOAN.

    Ik woon toch dichtbij?*O*

    Heheh, maar ik ken het wel.:3
    Ach, Kirsten, jij doet toch wat je kunt!

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 15:37 ]


    everything, in time

    Je doet je best, en meer kan je niet geven, lijkt me. Ik hoop echt voor jou en je goeie vriendin dat jullie je hier doorheen slaan, en onthoud, als ze echt om jou geeft zoals jij om haar geeft zal ze virtuele woorden begrijpen en zich erdoor opgevrolijkt voelen!
    Ik heb zelf ook wat vrienden die ver weg wonen, en het is dan inderdaad behoorlijk vervelend als ze er helemaal doorheen zitten en je ze niet zo makkelijk kunt helpen ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    - IloveJack. Ghehe, ja dat klopt.
    - PRESIDENT. Jij woont superdichtbij :3. Maar vergeleken met jou is Amerika ofzo, dan ineens wel weer belachelijk ver weg (no_chears). Dankje, misschien heb je daar wel gelijk in ja.
    - Defensive. Dankjewel :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Bi-polar?
    En echt rot voor je vriendin. ]: Stuur 'r anders een brief, een ouderwetse brief met wat je 'r wilt zeggen. Als ze die in haar brievenbus vindt, knapt ze daar vast van op. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je doet op dit moment wat je kan doen (: Ik hoop dat 't uiteindelijk goed komt ^^ Ik heb meloenzaadjes gekocht? En op 't pakje staat 'Sugar baby'. Da's toch wel cheerful 'nzo :'D Oja, en voor cherrytomaatjes en voor basilicum! Ik zal een meloentje voor je groeien. (flower)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Same here ;_;
    Ookal kun je niet bij haar zijn, je vriendin boft wel met zo'n caring persoon.


    we've only said goodbye with words

    Ixora schreef:
    Bi-polar?
    En echt rot voor je vriendin. ]: Stuur 'r anders een brief, een ouderwetse brief met wat je 'r wilt zeggen. Als ze die in haar brievenbus vindt, knapt ze daar vast van op. [:

    Manische depressie. Dat vond ik vannacht ook een goed idee, dus dat heb ik inderdaad al gedaan! :3. Het is nu allemaal nog wat erger geworden nadat ze een nieuwe aanvraag gedaan heeft. Voor haar werk reist ze veel, waardoor ze nu aan de andere kant van Amerika zit. Ze had een nieuwe aanvraag gedaan, die was afgewezen, omdat ze niet op spreekuur kan komen.

    Dus het ziet er allemaal niet goed uit nu :/ ... Maar het komt wel weer goed denk ik. Het is niet de eerste keer dat ze haar geen medicijnen meer willen geven om wat voor belachelijke reden dan ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    Silmarillion schreef:
    Je doet op dit moment wat je kan doen (: Ik hoop dat 't uiteindelijk goed komt ^^ Ik heb meloenzaadjes gekocht? En op 't pakje staat 'Sugar baby'. Da's toch wel cheerful 'nzo :'D Oja, en voor cherrytomaatjes en voor basilicum! Ik zal een meloentje voor je groeien. (flower)
    Naaaahw, dat vind ik echt vet lief en schattig :3. Dankjewel!


    Wie du mir, so ich dir.