• Bij Engels gaat het al 3 lessen achter mekaar zo: ik vraag aan een vriendin S. of ze naast me komt zitten, zegt ze nee, ik ga al naast A. Ik denk, ok, ook goed. Boeit me verder niet heel veel. Maar dan zitten vervolgens A, S, M en R met z'n vieren naast elkaar, en ik alleen. Niemand die denkt laat ik eens sociaal zijn en naast Else gaan zitten? Ik ben het gewoon echt hartstikke zat. Laatst vroeg R. ook nog eens aan me of ze de tafel die tegen mijne aanstond mocht pakken, zodat ze met z'n vieren konden zitten. Man, dan is er toch iets mis in je hoofd als je niet kunt bedenken dat zoiets asociaal is, of ligt dat aan mij? ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ach, vrienden op school, wat heb je d'r aan? Wind je er niet teveel over op, over een paar jaar kom je er toch achter dat het gewoon een stel backstabbende snollen zijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ach, vrienden op school, wat heb je d'r aan? Wind je er niet teveel over op, over een paar jaar kom je er toch achter dat het gewoon een stel backstabbende snollen zijn.


    Ja, maar ik zit er wel mooi 2 jaar mee opgescheept (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hm, dat is wel kut ja :l. Je hebt recht om boos te zijn.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, maar ik zit er wel mooi 2 jaar mee opgescheept (cat)



    You don't need them, honey. Later lach jij hen alleen maar uit om hun achterlijke gedrag. Alleen zijn op school is geen ramp, je hebt niemand nodig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dan zeg je ''Ja en nou godverrrrdomme, je komt langs me zitten of ik nomn je gezicht weg''.

    wat?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahw, dat herken ik wel eens.
    Wat flauw van je vriendin.
    Je hebt recht om boos te zijn ja.

    Wowm dejavu

    Kijk daarom heb ik veel meer vriendinnen buitenschool


    "Ignite, my love. Ignite."

    Necrophiliac schreef:
    (...)


    You don't need them, honey. Later lach jij hen alleen maar uit om hun achterlijke gedrag. Alleen zijn op school is geen ramp, je hebt niemand nodig.

    Hmm, dat zie ikzelf toch anders.. het lijkt me toch vrij kut iedere keer alleen te moeten zitten.

    ot: kijk anders of je bij anderen aansluiting kunt zoeken? Want het is duidelijk dat ze je willen dumpen O_O

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 22:41 ]


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Hmm, dat zie ikzelf toch anders.. het lijkt me toch vrij kut iedere keer alleen te moeten zitten.

    ot: kijk anders of je bij anderen aansluiting kunt zoeken? Want het is duidelijk dat ze je willen dumpen O_O


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik zit elke les alleen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Carcass schreef:
    Hm, dat is wel kut ja :l. Je hebt recht om boos te zijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    FreeMe schreef:
    Ik zit elke les alleen

    dat is echt kut dat heb ik ook een tijd gehad
    tot er in twee jaar twee nieuwe meisjes bij kwamen met wie ik het goed op kon schieten
    die meiden zijn echt asociaal idd, bij mij in de klas doen ze het ook. moet je is een keer onschuldig zeggen: ''vind je dat niet asociaal? nu kan er niemand meer naast me zitten. denk ook eens aan een ander.'' en als ze dan gaat katten weet je genoeg


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Crowstorm schreef:
    Dan zeg je ''Ja en nou godverrrrdomme, je komt langs me zitten of ik nomn je gezicht weg''.

    wat?


    of je zegt gew tegen ze heo je er over denkt en het gedreig 8er wegen laten. ookal wil dat soms beter helpen, gehehe
    ik heb op school meer vrienden dan buiten school heel vaag. maar als ik soms alleen sta zeg ik er gewoon wat van,.. of ik mep haar,.. vriendschappelijk dan xd


    Only those who listen can hear

    Necrophiliac schreef:
    (...)


    You don't need them, honey. Later lach jij hen alleen maar uit om hun achterlijke gedrag. Alleen zijn op school is geen ramp, je hebt niemand nodig.


    Dit dus.

    Carcass schreef:
    Hm, dat is wel kut ja :l. Je hebt recht om boos te zijn.


    It's going to be difficult, but not impossible.