• Bij Engels gaat het al 3 lessen achter mekaar zo: ik vraag aan een vriendin S. of ze naast me komt zitten, zegt ze nee, ik ga al naast A. Ik denk, ok, ook goed. Boeit me verder niet heel veel. Maar dan zitten vervolgens A, S, M en R met z'n vieren naast elkaar, en ik alleen. Niemand die denkt laat ik eens sociaal zijn en naast Else gaan zitten? Ik ben het gewoon echt hartstikke zat. Laatst vroeg R. ook nog eens aan me of ze de tafel die tegen mijne aanstond mocht pakken, zodat ze met z'n vieren konden zitten. Man, dan is er toch iets mis in je hoofd als je niet kunt bedenken dat zoiets asociaal is, of ligt dat aan mij? ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ach, vrienden op school, wat heb je d'r aan? Wind je er niet teveel over op, over een paar jaar kom je er toch achter dat het gewoon een stel backstabbende snollen zijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ach, vrienden op school, wat heb je d'r aan? Wind je er niet teveel over op, over een paar jaar kom je er toch achter dat het gewoon een stel backstabbende snollen zijn.


    Ja, maar ik zit er wel mooi 2 jaar mee opgescheept (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hm, dat is wel kut ja :l. Je hebt recht om boos te zijn.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, maar ik zit er wel mooi 2 jaar mee opgescheept (cat)



    You don't need them, honey. Later lach jij hen alleen maar uit om hun achterlijke gedrag. Alleen zijn op school is geen ramp, je hebt niemand nodig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dan zeg je ''Ja en nou godverrrrdomme, je komt langs me zitten of ik nomn je gezicht weg''.

    wat?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahw, dat herken ik wel eens.
    Wat flauw van je vriendin.
    Je hebt recht om boos te zijn ja.

    Wowm dejavu